۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۳:۰۱

رییس شورای اسلامی تبریز:

انتخابات دور دوم با مشارکت حداکثری غیرقابل پیش‌بینی بود

انتخابات دور دوم با مشارکت حداکثری غیرقابل پیش‌بینی بود

تبریز-رییس شورای اسلامی تبریز گفت: انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری غیرقابل پیش‌بینی بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام دبیری، روز یکشنبه در دویست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه مردم آذربایجان شرقی همچون گذشته عمق وفاداری به انقلاب، نظام و رهبری را با حضور در پای صندوق‌ها و مشارکت حداکثری در انتخابات به رخ دشمنان کشیدند، افزود: این انتخابات نیز نشان داد که مردم با انتخاب آگاه، فردی صادق و انقلابی را برای اداره امور کشور برگزیدند.

وی اظهار کرد: مردم غیور ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون نشان داده‌اند که همواره غیرتمندانه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

رئیس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه انتخابات دور دوم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با مشارکت حداکثری غیرقابل پیش‌بینی بود، گفت: حضور پرشور مردم ایران در این انتخابات نشان داد که مردم با جان و دل در تعیین سرنوشت کشور خود مشارکت دارند.

دبیری، با تاکید بر اینکه مردم آذربایجان شرقی نیز با حضور فعال خود در این دوره از انتخابات، حماسه دیگری آفریدند، ادامه داد: بر اساس گزارش دست اندرکاران انتخابات، انتخابات در سلامت و آرامش برگزار شد و هر ۲ نامزد با اخلاقمداری با هم رقابت کردند.

وی یادآور شد: «پزشکیان» فردی درد آشنا است و مسائل و مشکلات کشور و استان را نیز از نزدیک لمس کرده بنابراین حل این مسائل از جمله اولویت‌های وی خواهد بود.

کد خبر 6160248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha