۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۰۱

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان خبر داد؛

راه اندازی نان کامل، اولویت سال‌جاری در همدان

راه اندازی نان کامل، اولویت سال‌جاری در همدان

همدان-معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان با انتقاد از عملکرد بانک سپه همدان در پرداخت تسهیلات بانکی، گفت: راه اندازی نان کامل در اولویت سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی‌مهر عصر یکشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان با انتقاد از عملکرد بانک سپه استان در پرداخت تسهیلات به نانوایی‌های همدان گفت: حساب مالی نانوایی‌ها در بانک سپه است و روزانه چند میلیارد گردش مالی دارند اما متأسفانه بانک سپه همدان هیچ‌گونه همکاری در پرداخت تسهیلات ندارد علی رغم اینکه بیش از ۵ مصوبه از سال قبل با موضوع تسهیلات داشتیم و اکثر نانوایی‌ها درخواست انتقال حساب نانینو به یک بانک دیگر را دارند.

وی افزود: نانوایان برای حل مشکلات معیشتی، تجهیزات و تهیه موتوربرق نیاز به تسهیلات دارند و بانک سپه باید با نانوایی‌ها همکاری داشته و تسهیلات پرداخت کند اما متأسفانه تاکنون انجام نداده که باعث گلایه نانوایان شده و البته این موضوع به مراجع بالادستی گزارش شده است.

ربانی‌مهر یادآور شد: راه‌اندازی نانوایی کامل به عنوان یک تکلیف در سال جدید در اولویت است و باید واحدهای نان کامل در جهت سلامتی شهروندان در همدان راه اندازی شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان گفت: در حوزه آرد و نان عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود و در حوزه نظارت و بازرسی انتظار است اقدامات، جدی‌تر و بازدارنده‌تر باشد تا تأثیرگذار باشد

کد خبر 6160303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha