۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۴

امام جمعه فومن:

مشارکت مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد

مشارکت مردم در انتخابات دشمنان را ناامید کرد

فومن- امام جمعه فومن با قدردانی از حضور مردم در انتخابات گفت: مشارکت مردم در انتخابات دوستان را خوشحال و دشمنان را ناامید کرد.

حجت الاسلام محمد امین نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن تسلیت ایام محرم اظهار کرد: انتخابات قوی موجب انسجام داخلی و اقتدار خارجی ایران بزرگ می‌شود.

وی افزود: تاریخ چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی ایران نشان می‌دهد که سیاست راهبردی امام و رهبری آوردن اراده مردم در صحنه‌های ملی است و راهبرد مستمر دشمنان انقلاب ممانعت از حضور مردم بوده است.

حجت الاسلام نقدی ادامه داد: در ایام اخیر هم شاهد بودیم دشمنان این ملت و انقلاب به کمک ابزارهای رسانه‌ای خود تهاجم وار مردم را به سکون و رأی ندادن تحریک کردند اما همانند همیشه ملت بزرگ ایران، ملتِ فراتر از همه ملت‌ها با حضور چشمگیر خود مدال پیروزی را از آنِ خود کرد.

امام جمعه فومن با بیان اینکه حضور حداکثری مردم ایران دوستان و همه آزادی خواهان دنیا را خوشحال و دشمنان و مستکبران را ناامید کرد، گفت: رهبر حکیم ایران با رفتار پدرانه، فارغ از جدال‌های سیاسی و حزبی داخلی و دیدن مسائل خارج از مرزها و با نگاه نافذ به افق‌های روشن و توجه به منافع ملی، بر حضور حداکثری پافشاری و تشویق همانند ملت بصیرش پیروز این امتحان ملی شدند.

وی تصریح کرد: فعالان انتخابات قرآن ما را به «اِحدَی الحُسنَیَین» وعده داده است، لذا هر کسی که در این مشارکت قوی سهیم شده و به منافع ملی کمک کرده به صلاح و سداد رسیده است، چرا که با رأی حداکثری راه امام و شهدای عزیز تقویت و آرمان‌های انقلاب و رهبری معظّم مورد تاکید قرار می‌گیرد.

امام جمعه فومن ادامه داد: ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و آرزوی توفیق و عاقبت بخیری برایشان از فعالیت و حضور همه اهالی مکرم در این میدان ملی تقدیر و تشکر می‌کنم.

کد خبر 6160588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha