۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۲

امیر خاموشی:

پیشرفت هوانیروز با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده است

پیشرفت هوانیروز با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده است

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: رشد و پیشرفت هوانیروز با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده که نتیجه جهاد شبانه‌روزی کارکنان ارتش است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قاسم خاموشی فرمانده هوانیروز ارتش در اولین کنگره شهدای هوانیروز که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جا دارد که از مردم بزرگوار ایران اسلامی برای حضور پرشور و گسترده پای صندوق‌های رأی تقدیر و تشکر کنیم.

وی ادامه داد: روز ۱۹ تیر مصادف است با رژه هوایی و زمینی در محضر امام خمینی (ره) در شهر قم که آن روز نقطه عطفی در تاریخ هوانیروز و نیروی زمینی است.

فرمانده هوانیروز ارتش، ولایت مداری و پیروی از ولایت فقیه را از ویژگی‌های بارز کارکنان هوانیروز دانست و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز همواره شاهد رشد و پیشرفت هوانیروز بوده ایم که این موفقیت‌ها با وجود تحریم و فشارهای خارجی به دست آمده که نتیجه جهاد شبانه روزی کارکنان ارتش است.

امیر خاموشی در ادامه به خدمات هوانیروز اشاره کرد و گفت: در ۱۷ نقطه کشور پایگاه‌های امداد و نجات هوایی مستقر است که به ارائه خدمات به مردم می‌پردازند، همچنین در سیل و زلزله و سایر مسائل مانند انتخابات بالگردهای هوانیروز ارتش حضور چشمگیر دارند و پیش گام سازندگی در کشورند.

فرمانده هوانیروز در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از خانواده‌های محترم شهدا بویژه شهدای هوانیروز، گفت: پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف مدیون مجاهدت‌های شهدا و خانواده‌های آنهاست.

کد خبر 6160608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha