۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰

مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور تاکید کرد؛

اهتمام حوزه هنری برای تقویت بسترهای آموزش هنری

اهتمام حوزه هنری برای تقویت بسترهای آموزش هنری

زنجان- مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور گفت: حوزه هنری اهتمام جدی برای تقویت بستر آموزش و تربیت افراد مستعد و هنرمندان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق کوچک‌زاده، ظهر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر حوزه هنری استان زنجان اظهار کرد: حوزه هنری نهاد انقلابی است که خود را سرباز و خادم جریان هنری در کشور می‌داند و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب رسالت خود را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: در سال‌های اخیر با همت نیروهای این نهاد در عرصه سینما، کتاب و هنرهای نمایشی و پیوندی که به طور ویژه از ابتدا با شهدا و یاد و خاطرات شهدا داشته و جریان‌هایی که ساخته، سهم خود را در عرصه انقلاب ایفا کرده است.

مدیر مرکز آموزش حوزه هنری کشور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تقریظ‌هایی بر آثار تولید شده این نهاد داشتند و همواره مورد عنایت خود قرار دادند، عنوان کرد: بستر مساعدی برای ارتقای ظرفیت هنری در کشور وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه هنری تعامل خوبی با ارادت مختلف مثل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما و تبلیغات اسلامی برقرار کرده و رویش‌های خوبی در عرصه هنر داشته است.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه بروز و ظهور در عرصه هنر زمان‌بر است، تصریح کرد: باید برای رشد آن تأمل بیشتری به خرج داد و در تربیت اهتمام داشت.

وی ادامه داد: حوزه هنری در تلاش است تا در حوزه آموزش و تربیت بستر را قوی‌تر برای ارتقای نوجوانان و جوانان و افراد مستعد در حوزه ادبیات هنر و رسانه فراهم کند.

در این مراسم مهدی کریمی به عنوان رئیس جدید حوزه هنری معرفی و از خدمات ۶ ساله امیر نعمتی در این مجموعه قدردانی شد.

کد خبر 6160908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha