۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۲:۴۲

طارمی: چرا به ما «بی‌شرف» می‌گویید؟/ فوتبال ایران فقط حاشیه است

طارمی: چرا به ما «بی‌شرف» می‌گویید؟/ فوتبال ایران فقط حاشیه است

اصفهان -کاپیتان تیم ملی ایران گفت: چرا به بازیکنان تیم ملی می‌گویند بی‌شرف؟ بی‌شرف کلمه سنگینی است. افراد دیگر مسبب اتفاقات هستند، چرا ما باید بی‌شرف بشویم؟

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال در نشست خبری بعد از بازی قرقیزستان اظهار کرد: بازی نسبتاً خوبی بود. همیشه شرایط بازی اول سخت است و قطر، کره جنوبی و استرالیا هم خوب نبودند. نمی‌خواهیم خود را با آن‌ها مقایسه کنیم اما در باشگاه‌های ایران چه امکاناتی برای بازیکنان فراهم است و چه چیزی به بازیکنان دادیم که از آن‌ها نتیجه می‌خواهیم؟

وی افزود: فوتبال ایران فقط حاشیه شده است؛ به ما می‌گویند بگویید زمین خوب است، این خوب است آن خوب است اما زمین‌های ما با زمانی که آقای قلعه‌نوعی بازی می‌کرد تفاوتی نکرده و حتی بدتر نیز شده است.

کاپیتان تیم ملی ایران تصریح کرد: چند دوره پیاپی رفته‌ایم جام جهانی اما این بازی فقط یک بازی است. آیا کره جنوبی هم با باخت بدترین تیم است؟ چرا به بازیکنان تیم ملی می‌گویند بی‌شرف؟ بی‌شرف کلمه سنگینی است. افراد دیگر مسبب اتفاقات هستند، چرا ما باید بی‌شرف بشویم؟ وضعیت اقتصادی برای همه مردم خراب است.

وی ادامه داد: ما هم شکایت داریم. همه ما می‌دانیم باید بهتر شود و فشاری که روی مردم است طبیعی است و ممکن است در ورزشگاه بروز پیدا کند اما در این حد نه.

طارمی افزود: ما مثل شماییم و جدا از شما نیستیم. دوست داریم در همه رشته‌ها ایران موفق شود. اتفاقاتی که برای ورزشکاران دیگر افتاده یا در کشور می‌افتد به هیچ بازیکن و سلبریتی دیگری ارتباط ندارد.

وی گفت: من قبل بازی از مردم اصفهان تشکر کردم، بعد از بازی هم مقابل جایگاه بانوان از حضورشان تشکر کردم. ما به شرایطی که هرکسی هرچه می‌خواهد بگوید عادت داریم اما فرهنگ نادرستی که وجود دارد این است که به سمت بازیکن پای کرنر بطری آب پرتاب می‌کنند.

طارمی ادامه داد: اگر چمن خوب نباشد واقعاً نمی‌توانیم خوب بازی کنیم. ما تاکتیک داریم و باید این تاکتیک را روی زمین اجرا کنیم. شاید می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز می‌زدیم. اگر زمین خوبی نباشد حتی تیم اروپایی هم نمی‌تواند بازی خوبی داشته باشد.

کد خبر 6216557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      11 6
      الان بازی تیم ملی چه ربطی به وضع مردم داره شما فوتبال درست بازی کن نیازی نیست به فکر وضع مردم باشی از کجا به کجا ربط داد
    • عسل ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      11 5
      مردم یجوری شدن که میخوان انتقام همه بدبختی هاشون رو از ورزشکارها بگیرن اونم با فحش دادن... ما ملت با اصالتی هستیم از کی این فحش دادن ها عادی شده واقعا؟! فقط هم فوتبال نیست ورزشکارهای مختلف سیبل توهین هستن متاسفانه... لطفا آدم باشید و جوون هایی که انرژی میذارن واسه کشور تلاش میکنن رو حمایت کنید
    • Mehrnaz ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      7 12
      فحش دادن در بین مردم دنیا در حال اوج گیری است. و این فرهنگ را ترامپ و حامیانشن و مجاهدین و حامیانشان متبلور کرده‌اند. بازیکنان ما باید بدانند که کسی که این کلمات زشت را میزند و ابتکارهای زشت را انجام می‌دهد خودش شرف و فرهنگ و هویت ندارد. خیلی از کشورها شرائط خوبی ندارند ولی چرا فقط باید نسبت به باز
      • ایرانی ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
        2 0
        حرف حق. کسی که قهرمان ملی کشور خودش را بی شرف خطاب می کند، خودش از شرافت و شعور کاملا بی بهره است.
    • فراهانی ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      7 10
      آقای طارمی شمابهترین بازیکن ایران هستی باشرفترین هستیدانهایی که به شماتوهین کردندخودشان بی شرفندارزوی موفقیت برای شما وهمه بازیکنان وکادرفنی وسرمربیجناب اقای قلعه نوعی باتجربه وبافهم وشعورتیم ملی کشورم
    • Mehrnaz ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      10 6
      این یک حرکت سیاسی ضد ایرانی است. نمیخواهند بازیکنان ما سر بلند باشند. حتی وقتی قهرمانانه بازی می‌کنند و ایثار میکنند. ای فحش ها را باید نتیجه نفرت دشمنان از ایرانی و مسلمان دانست. اینها مزدور هستند و بازیکنان باید یاد بگیرند که زبان این افزار فارسی است وای هویت آن ها اجنبی و دشمن است.
    • کاووس ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      2 1
      درسته تازه بازی اوله اما مگه همه نمیگفتن کیروش تیمش دفاعیه و دفاعی بازی میکنه ؟ این بود فوتبال هجومی ؟ والا بخدا ازنظر هجومی خیلی ضعیفتر از اونموقع هستیم
    • ن ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      4 2
      آقای پر ادعا، اگر چمن خوب نباشد، برای طرف مقابل هم خوب نیست. شانس آوردید که بردید.
    • نام اشنا IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      5 0
      از مهدی طارمی سئوال داریم , چرا شوتهای بیشمار بازیکنان ما هیچکدام در چارچوب دروازه قزقیزستان نبود؟ چرا بازیکنان اینقدر بی دقت و حواس پرت هستند و تمرکز لازم را ندارند؟
    • ادرین 9@ IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      3 0
      تماشاگرا توقع داشتن ک ایران جلوی قرقیزستان روان بازی کنه ن اونطور ک بازی کردن انگار با اسپانیا بازی میکرد اونقد بدو تحت فشار هم میرفت دقایقی ازبازی اونم جلوی قرقیزستان هرچند فحاشی بسیار منفی و بده
    • آرش IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      4 0
      بس کنید این بی اخلاقی هارو، فوش دادن، پرتاب بطری، پرخاشگری، حیاکن رهاکن، بسه توروخدا. بی فرهنگیتونو رو به رخ دنیا نکشید
    • ایرانی FR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
      4 3
      حرف حق. کسی که قهرمان ملی کشور خودش را بی شرف خطاب می کند، خودش از شرافت و شعور کاملا بی بهره است.
      • حامی تیم ملی ایران ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۶
        1 1
        دستم اشتباه خورد بهت منفی دادم. کاملا درست می گی