۱۸ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۵

امام جمعه بیجار:

توسعه متوازن آموزش‌های مهارتی در کشور از برکات نظام اسلامی است

توسعه متوازن آموزش‌های مهارتی در کشور از برکات نظام اسلامی است

سنندج_ امام جمعه بیجار گفت: توسعه متوازن آموزش‌های مهارتی در سطح کشور از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خورشیدی شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان با اشاره به توسعه و گسترش متوازن آموزش‌های مهارتی پس از انقلاب در ایران اسلامی، اظهار کرد: یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توسعه متوازن آموزش‌های مهارتی در سطح کشور است.

امام جمعه بیجار گفت: آموزش‌های مهارتی به عنوان یک زیرساخت مهم در راستای توسعه و آبادانی کشور می‌تواند نقش سازنده‌ای را ایفا نماید.

وی اضافه کرد: متأسفانه با توجه به دیدگاه جوانان به فرهنگ پشت میزنشینی و فاصله با فرهنگ مهارت آموزی امروزه شاهد کم رنگ شدن فرهنگ مهارت آموزی در سطح جامعه هستیم که می‌طلبد با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی ذیربط و امامان جمعه سراسر استان نسبت به فرهنگ‌سازی ارزشمند مهارت آموزی در میان آحاد جامعه اهتمام بورزیم.

امام جمعه شهرستان بیجار ارائه آموزش‌های مهارتی به طلاب و روحانیون و ماموستایان شهرستان بیجار را یکی از ضروریات در راستای ایجاد فرهنگ مهارت آموزی در میان این قشر از جامعه دانست و افزود: شهرستان مریوان با بهره‌گیری از طلاب و روحانیون مجرب و دانشمند می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی کمک حال اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان نیز در این نشست اظهار کرد: این اداره‌کل آمادگی دارد آموزش‌های مهارتی و کارآفرینی را برای طلاب و روحانیون و ماموستایان شهرستان بیجار در قالب تفاهم نامه همکاری ارائه دهد.

علوی گفت: آشنایی این قشر از جامعه به آموزش‌های مهارتی به صورت ملموس می‌تواند علاوه بر توانمند سازی این عزیزان برای ایجاد کسب و کار و تولید نقش مهم و سازنده‌ای را در راستای ارتقا وزن اجتماعی مهارت و ترویج فرهنگ مهارت آموزی داشته باشد.

کد خبر 6161364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha