۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۶

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی خبر داد؛

ارتقا کیفیت خدمات دریایی بنادر با تامین تجهیزات جدید دریایی

ارتقا کیفیت خدمات دریایی بنادر با تامین تجهیزات جدید دریایی

بندرعباس-مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کیفیت خدمات دریایی بنادر با تامین تجهیزات جدید دریایی ارتقا خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اله‌مراد عفیفی‌پور در حاشیه بازدید از تجهیزات دریایی و شناورهای خدماتی بندر شهید رجایی افزود: به همت مدیران و کارکنان حوزه معاونت دریایی این اداره‌کل و به رغم تمام محدودیت‌ها، خدمات مورد نیاز حوزه دریایی در حال انجام است.

وی با اشاره به سفارش انواع فروند شناور خدماتی و یدک‌کش در کشتی‌سازی‌های داخلی و با مشارکت بخش خصوصی از سوی سازمان بنادر ادامه داد: با توجه به تلاش‌های سازمان بنادر به منظور تأمین نیازمندی‌های تجهیزاتی در بنادر در ماه‌های آینده شاهد تحول خوبی در حوزه تأمین و استقرار تجهیزات دریایی در بنادر جنوبی و شمالی خواهیم بود.

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر با بیان اینکه ارائه خدمات دریایی با تأمین تجهیزات جدید دریایی ارتقا می‌یابد، اضافه کرد: در ماه‌های آینده این شناورها به ناوگان خدمات دریایی کشور از جمله بندر شهید رجایی اضافه می‌شود.

هفته گذشته دو فروند شناور راهنمابر هدایت کشتی ۲۰۲ و جستجو و نجات ناجی ۵۰ (RIB) به یاد شهدای خدمت در دولت سیزدهم به ظرفیت ناوگان خدمات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان اضافه شد. این دو شناور توسط سازمان صنایع دفاع و بخش خصوصی با طراحی کاملاً بومی ساخته شده و قرار است تا پایان امسال هشت فروند شناور یدک‌کش به ظرفیت ناوگان دریایی بندر شهید رجایی اضافه شود.

کد خبر 6161643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha