۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۰

۲ خبر از خانه هنر دیوار؛

دور دوم اجرای نمایش «اتاق ورونیکا»/ لحظه پیش از خداحافظی رسید!

دور دوم اجرای نمایش «اتاق ورونیکا»/ لحظه پیش از خداحافظی رسید!

نمایش «اتاق ورونیکا» و «لحظه‌ی پیش از خداحافظی» در خانه هنر دیوار روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «اتاق ورونیکا» به کارگردانی النا امیدی پیش از این در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این نمایش که از آثار آیرا لوین بوده و توسط شهرام زرگر ترجمه شده، آمده است: ورونیکا تا ابد در این اتاق حبس است … .

نگار بابائی، النا امیدی، مهرشاد امینی، سیدعلی جدّا، دینا جعفری راد ، بیتا گلابرودی ، روژان حاتمی بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به: حسین کاظمی (طراح‌ صحنه)، احمد پورک و علی عرب (دستیاران کارگردان)، دینا جعفری‌راد (منشی صحنه)، میررضا میرمعینی (طراح نور و مدیر فنی)، کامبیز معماری (طراح گریم)، امیرقادری و بتثابه نعیمایی (مجریان گریم)، پارمیس خدابخشی (عکاس) و حامد قریب (مشاور رسانه) اشاره کرد.

نمایش «اتاقِ ورونیکا» از ۳۱ تیر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ در خانه هنر دیوار واقع در خیابان کریم‌خان، خیابان استاد نجات‌الهی (ویلا)، ابتدای خیابان جعفر شهری (سپند)، پلاک ۷۲) روی صحنه می‌رود.

علاقمندان برای خرید بلیت این اجرا می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

«لحظه‌ی پیش از خداحافظی» رسید!

نمایش «لحظه‌ی پیش از خداحافظی» به نویسندگی پوپک رحیمی و کارگردانی حامد اساعیلی و مشاوره هنری مسعود میرطاهری در خانه هنر دیوار روی صحنه می‌رود.

نمایش «لحظه‌ی پیش از خداحافظی» به نویسندگی پوپک رحیمی و کارگردانی حامد اساعیلی از روز سه‌شنبه ۱۹ تیر، ساعت ۱۹:۳۰ در کافه خانه هنر دیوار روی صحنه می‌رود.

حسین نصاری، محمد مازندرانی، آیدا فیضی، ایمان یحیی پور، پری سا فصیح، علیرضا رشیدی جی، مریم کیان پیشه، مائده شهوازیان، علی رجب‌سعیدی، معین پورموسوی، ونوشه واحدی، حامد اسماعیلی و مریم باقرپور در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان نمایش «لحظه‌ی پیش از خداحافظی» آمده است: تعاملات بین افرادی که هر کدوم به نحوی درگیر مسائل شخصی، طی یک روز کامل در یک کافه هستند. در این کافه دکترهای بیمارستان روبه روی کافه با اتفاقات روزمره کاریشون رفت و آمد دارن، خبرنگاری که قرار مصاحبه خودش را در کافه تنظیم ‌کند، روانشناسی که باتمام مشغله‌های کاری و شخصی درگیر ماجراهای خود هست و زوجی که درگیر اتفاقی خواهند شد. در نهایت ایتن کافه دار و صاحب کافه روایتی از ماجرای زندگی خودش دارد.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مشاور هنری: مسعود میرطاهری و دستیار کارگردان: پری‌سا فصیح اشاره کرد.

علاقمندان جهت تهیه بلیت و تماشای این نمایش می‌توانند تا ۲۳ تیر به سایت تیوال و یا گیشه خانه هنر دیوار مراجعه کنند.

کد خبر 6161846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha