۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۴۰

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم:

ظرفیت‌های دانشگاهی برای حل مسائل نظام باید به کار گرفته شوند

ظرفیت‌های دانشگاهی برای حل مسائل نظام باید به کار گرفته شوند

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:دانشگاه‌ها ظرفیت های بی نظیری برای شناخت نظام مسائل کشور دارند. این ظرفیت ها باید به کار گرفته شود و  برای حل این نظام مسائل کار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در نشست هیات رییسه دانشگاه نیشابور که با حضور رییس دانشگاه، دکتر رحمانی دوست و قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دکتر رشید جعفرپور برگزار شد، دکتر جعفرپور ضمن تقدیر از زحمات دانشگاهیان در انجام فعالیت های و برنامه های انتخاباتی، بیان کرد: در مرحله انتخابات در کشور با مشارکت نسبتا خوبی برگزار شد.

دبیر ستاد انتخابات دانشگاهیان کشور افزود: انتخابات ثمره مردم‌سالاری دینی است. افتخار نظام اسلامی این است که هم در تکوین و هم در تداوم متکی به آرای مردم است.

جعفرپور همچنین افزود: برنده اصلی انتخابات مردم و نظام است. پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات، دوران رقابت طی شد دوران رفاقت باید آغاز شود و به تعبیر رهبری، شنبه پس از انتخابات شنبه مهربانی و بردباری است.

قائم مقام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: همه جریان‌ها سیاسی و اجتماعی باید ظرفیت های خودشان را برای خدمت آماده نمایند. دانشگاه‌ها ظرفیت های بی نظیری برای شناخت نظام مسائل کشور دارند. این ظرفیت ها باید به کار گرفته شود و برای حل این نظام مسائل کار کرد.

جعفرپور با تقدیر از فعالیت های دانشگاه نیشابور بیان کرد: دانشگاه نیشابور دانشگاه فرهنگ بنیان است. دانشگاه نیشابور فعالیت های مختلف فرهنگی به ویژه همایش های تاریخی و مذهبی مثال زدنی برگزار نموده است که تدوام برگزاری همایش سلسله الذهب از دستاوردهای آن می باشد.

وی با بیان اینکه در آستانه محرم الحرام هستیم افزود: ان شاءالله با شور و شعور انتخاباتی وارد شور و شعور حسینی می شویم.

کد خبر 6162069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha