۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۴

سوگواره عاشورایی «قلم نینوا» برگزار می‌شود

سوگواره عاشورایی «قلم نینوا» برگزار می‌شود

سوگواره عاشورایی «قلم نینوا» با اجرای همزمان نقاشی‌خط، نقاشی، خوشنویسی، شعرخوانی و نی‌نوازی روز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی نگارخانه ترانه باران، سوگواره عاشورایی «قلم نینوا» با اجرای همزمان نقاشی‌خط، نقاشی، خوشنویسی، شعرخوانی و نی‌نوازی همزمان با فرارسیدن ماه محرم، به همت نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی اسلامی ترانه باران، روز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران با حضور هنرمندان، شعرا و استادان برگزار می‌شود.

این پرفورمنس با اجراهای مختلف همراه خواهد بود که از آن جمله می‌توان به اجرای نقاشی‌خط توسط طاهره الله‌دادیان، اجرای نقاشی توسط زهرا داوری و نجمه داوری، اجرای خوشنویسی توسط رون الله دلخانی اشاره کرد.

این مراسم با سخنرانی سیدحسن شهرستانی و قرائت شعر توسط حامد عسگری و امیر عاملی و با حضور سهیل محمودی همراه است. مریم هاشمی مقدم و کاکاوند نیز اجرا دارند.

موسیقی نی و سه‌تار با حضور وفا مصباحی و صابر الله‌دادیان همراه خواهد بود و آواز توسط سجاد مهربانی و مهدی مختاری اجرا می‌شود.

سوگواره عاشورایی «قلم نینوا» با حضور مهمانان ویژه از جمله سید حسین شهرستانی، سید احمد محیط طباطبایی، مجتبی نوروزی، رسول مرادی، سهیل محمودی، حسام الدین سراج با اجرای احمد الله‌دادیان، روز جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ شمسی برابر با ششم محرم ۱۴۴۶ قمری از ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

در گردهمایی هنرمندان و شاعران برای سوگواره عاشورایی حضور عموم آزاد است.

کد خبر 6162112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha