۱۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۲

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

پروژه‌های آب و برق رسانی به مجتمع بندری نگین عملیاتی می‌شود

پروژه‌های آب و برق رسانی به مجتمع بندری نگین عملیاتی می‌شود

بوشهر - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه برق‌رسانی مجتمع بندری نگین اختصاص یافته و مجوز اجرای پروژه آبرسانی صادر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب سه شنبه شب در نشست تعاملی اداره کل بنادر و دریانوردی و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر با رویکرد تسهیل در فعالیت تجار و بازرگانان اظهار داشت: این اداره کل و ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر رسالتی مشترک برای خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی دارند که تعامل و هم اندیشی به موفقیت بیشتر در این حوزه منجر می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: یکی از اقدام‌های مهم انجام شده در چند مدت اخیر استقرار نمایندگی ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر در مجتمع بندری نگین است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان به سهم خود قدردان این اقدام است.

شکیبی نسب ادامه داد: در این زمینه نسبت به تأمین سه دستگاه کانکس، تجهیزات ادارای، سیستم خنک کننده، امکانات رفاهی، هماهنگی جهت ایاب و ذهاب با اختصاص شناور و خودرو، برقراری لینک ارتباط رادیویی جهت بهره‌برداری از سامانه‌های گمرکی و ساخت و تعبیه رمپ سیار به منظور تسهیل در فک پلمب تانکرهای ترانزیت اقدام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: اقدام‌های زیرساختی در مجتمع بندری نگین اکنون به نحو مطلوبی در حال اجرا است و جاده دسترسی این مجتمع در نیمه دوم امسال بهره‌برداری می‌رسد.

شکیبی نسب با اشاره به آغاز پروژه‌های آب و برق‌رسانی به مجتمع بندری نگین در سال جاری، عنوان کرد: با نگاه مثبت سازمان بنادر و دریانوردی چهار هزار میلیارد ریال اعتبار به پروژه برق‌رسانی مجتمع بندری نگین اختصاص یافته و مجوز اجرا پروژه آبرسانی نیز صادر شده است.

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک بوشهر نیز گفت: این مجموعه در جهت پیشبرد فعالیت بخش خصوصی و بویژه تجار و بازرگانان آماده هرگونه همکاری با اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر است.

علی سلیمانی افزود: تعامل بین دستگاهی و برگزاری مستمر نشست‌های هم اندیشی بدون تردید فرصتی ارزشمند برای گره گشایی از مسائل و مشکلات بخش خصوصی است.

وی اظهار کرد: در خصوص مجتمع بندری نگین به عنوان ظرفیتی جدید برای توسعه فعالیت‌های بندری در بوشهر نیز تلاش می‌شود به روند رونق این مجتمع بندری کمک شود.

کد خبر 6162456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha