حماس: جامعه جهانی صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار دهد

حماس: جامعه جهانی صهیونیست‌ها را تحت فشار قرار دهد

جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای از جامعه جهانی خواست در برابر فجایع صهیونیست‌ها سکوت نکنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، پس از حمله خونین رژیم صهیونیستی به یک مدرسه وابسته به سازمان ملل در خان یونس، اکنون مقامات فلسطینی به شدت از تل آویو خشمگین هستند.

بر این اساس، جنبش مقاومت فلسطین موسوم به حماس از جامعه جهانی خواست رژیم صهیونیستی را به دلیل اعمال توحش علیه غیرنظامیان و هدف قرار دادن مدارسی که آوارگان در آن پناه گرفته‌اند، تحت فشار قرار دهد.

در بیانیه حماس از مردم سرتاسر جهان خواسته شده است در مخالفت با فجایع رخ داده در غزه به ویژه حمله به مدارس تظاهرات گسترده برگزار شود.

حماس با محکوم کردن این حمله، تاکید دارد: حمله به این مدرسه در خان یونس آخرین اقدام در سلسله اقدامات صهیونیست‌ها در نسل کشی و قتل عام فلسطینیان محسوب می‌شود. ما از مردم عرب، مسلمان، و ملت‌های آزاده جهان می‌خواهیم در برابر اقدامات صهیونیست‌ها سکوت نکرده و به پا خیزند.

در این بیانیه همچنین از فلسطینیان ساکن کرانه باختری خواسته شده است از تمامی ابزارهایی که در اختیار دارند از مردم غزه حمایت کنند.

در حمله به مدرسه وابسته به سازمان ملل در خان یونس که چهارمین حمله از این دست طی ۴ روز اخیر محسوب می‌شود دستکم ۲۹ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۰ تن زخمی شدند.

کد خبر 6162528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha