بازداشت شهروند کویتی به دلیل انتقاد از امیر این کشور

بازداشت شهروند کویتی به دلیل انتقاد از امیر این کشور

دادستان کل کویت دستور بازداشت یکی از شهروندان این کشور را به دلیل انتقاد از امیر کویت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، دادستانی کل کویت دستور بازداشت یکی از شهروندان این کشور را صادر کرد که از شیخ مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت انتقاد کرده بود.

بر اساس این گزارش، دادستانی کل کویت دستور داده است یکی از شهروندان این کشور را به اتهام انتقاد از امیر کویت بازداشت کنند. وی پیشتر با انتشار یک پست در فضای مجازی از اقدامات وزارت کشور کویت در قبال حسینیه‌ها در این کشور طی ماه محرم انتقاد کرده بود.

وزارت کشور کویت اعلام کرده است که حسینیه‌ها در این کشور حق دارند تنها یک پرچم نصب کنند.

پیشتر نیز گزارش شده بود که مراسم اهتزاز پرچم عزاداری سید الشهدا در کویت با وجود ممانعت به عمل آمده از سوی برخی طرف‌ها، با حضور گسترده کویتی‌ها در یکی از مساجد اصلی پایتخت این کشور برگزار شد.

کد خبر 6162693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP AE ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      مهم مراسم هست پرچم یکی باشه ده تا پرچم باشه از خود مراسم عذاداری که جلوگیری نشده هر ادیانی با هر نژاد مذهبی تو کشورهای عربی مراسم های خودشون رو به شیوه های مختلف برگزار می کنند کسی هم مخالف نیست . حتی مسیحی ها یکشنبه ها روز دعاشون در کلیسا هست مسلمانان نماز جمعه که به خاطر مهاجرین مسیحی تعطیل شد
    • NP ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      باز هم از اون دسیسه نقشه های انگلیسی بیگانه برای ایجاد اختلاف بین مذاهب مسلمان شیعه و اهل سنت .
    • NP ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      حالا بهانه ، بازی با افکار عمومی شده مساله پرچم . حالا یک سوال آقا با پرچم یکی باشه یا ده تا یا هزار تا امام حسین نفعی میبره ؟ مهم برگزاری مراسمه مثل سینه زدن که پدران ما برگزار می کردند و اینکه تو این ماه به جای هزینه کلی پرچم انداختن تو انبار به نیازمند کمک بشه در راه امام حسین (ع ) ثواب آخرت .
    • NP ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۰
      1 0
      داخل محله پدرم هر سال مراسم عزاداری برگزار می شد کلی پرچم بعد پایان مراسم محرم میرفت داخل انبار کلی خاک می‌خورد برای سال بعد یا از بین می رفت دیگه این هزینه ها کم شد در ازای این هزینه هر سال کمک به نیازمندان محل و فقط روی برگزاری مراسم عزاداری سینه زنی برنامه ریزی می شد .