۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶

استاندار اردبیل خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی شهرک دانش‌ بنیان صنعتی در اردبیل

آغاز عملیات اجرایی شهرک دانش‌ بنیان صنعتی در اردبیل

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومان در استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه در اردبیل، اظهار کرد: با حضور اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عملیات اجرایی شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان و زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی و مساحت ۱۷ هکتاری در مسیر کورائیم آغاز شد.

وی تصریح کرد: این شهرک فاز ۲ اولین شهرک صنعتی خصوصی دانش بنیان کشور در استان اردبیل بوده و در حال حاضر آماده‌سازی مجموعه زیرساخت‌های آن انجام می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: با اجرای این شهرک صنعتی خصوصی زیست فناورانه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیارد تومانی و مساحت ۱۷ هکتاری، ۵۰ شرکت دانش بنیان و واحدهای فناور در آن مستقر می‌شوند که زمینه اشتغال یک‌هزار نفر در این واحدها فراهم می‌شود.

عاملی با اشاره به هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های خدمات‌رسان برای تأمین آب، برق و گاز افزود: با اتخاذ تصمیمات لازم، اقدامات دستگاه‌ها ظرف یک ماه آینده انجام می‌شود و در سه تا چهار ماه آینده نیز شبکه‌های داخلی این شهرک تکمیل و آماده واگذاری می‌شود.

استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با جمع شدن شرکت‌های دانش بنیان در این شهرک، زمینه اشتغال فنی و تخصصی در آن فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در بازدید میدانی استاندار اردبیل و اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان از طرح تولیدی دیگری در منطقه کورائیم، تصمیمات لازم برای رفع مشکل این واحد نیمه‌کاره مبنی بر تأمین آب شرب اتخاذ شد.

کد خبر 6163807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha