۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

جامعه فوتبال خود را تافته جدا بافته ورزش نداند

جامعه فوتبال خود را تافته جدا بافته ورزش نداند

اصفهان–مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در اداره کل از هیچ اقدامی برای ارتقای فوتبال کشور کوتاهی نمیکنم و این انتظار را از جامعه فوتبال دارم که خود را تافته جدا بافته نداند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صدری ظهر پنجشنبه در حاشیه مجمع عمومی عادی سالیانه هیأت فوتبال استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معتقد هستم که هر زمان نگاه یک حاکمیت به زیر مجموعه خود به صورت غیر منطقی توزیع شود حتماً ملاحظات مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: از دید مردم و از دید جامعه ورزشی، فوتبال تمام حمایت‌ها و عنایت‌ها را به سمت خود کشیده است، اما واقعیت چنین نیست؛ البته در این زمینه سیاستگذاری حوزه فوتبال هم در جهان و هم در ایران و استان به این موضوع دامن زده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان اضافه کرد: با نگاه آسیب شناسی اجتماعی باید بیان کنم که باید این نگاه اصلاح شود به گونه‌ای که فوتبال تافته جدا بافته از ورزش کشور نیست، بلکه فوتبال یکی از قطره‌های دریای ورزش است.

وی تصریح کرد: رتبه فوتبال ایران در جهان جایگاه ویژه‌ای ندارد اما اسم حمایت‌های ویژه در خصوص این ورزش وجود دارد به گونه‌ای که کل ورزش در یک سو و فوتبال در سوی دیگر قرار داده شده است و ما باید کل جامعه ورزش را در یک سو داشته باشیم.

صدری با بیان اینکه در اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از هیچ اقدامی برای ارتقای یک پله‌ای فوتبال کشور کوتاهی نخواهم کرد، گفت: اما این انتظار را از جامعه فوتبال دارم که خودش را تافته جدا بافته نداند.

کد خبر 6164001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha