۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱

تور آسیایی تیانجین؛

صدرنشینی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست استرالیا

صدرنشینی تیم ملی والیبال ساحلی ایران با شکست استرالیا

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران در سومین دیدار مرحله مقدماتی تور آسیایی تیانجین موفق به شکست استرالیا شد تا به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله مقدماتی تور آزاد آسیایی تیانجین در کشور چین از روز پنج‌شنبه ۲۱ تیر با حضور ۲۰ تیم در شش گروه شروع شده است.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری – علیرضا آقاجانی) که در گروه پنجم این مسابقات قرار داشت در روز نخست و دیدارهای اول و دوم موفق به شکست هنگ کنگ و چین شد.

ملی پوشان کشورمان امروز در سومین بازی به مصاف استرالیا رفت و این تیم را نیز دو بر یک شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه پنجم راهی مرحله حذفی شود.

پورعسگری و آقاجانی در ست دوم این دیدار ۲۳ بر ۲۱ نتیجه را واگذار کرد، اما در ست های اول و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۱۵ بر ۱۳ حریف قدرتمند خود را شکست داد تا سومین برد متوالی را به دست آورد.
تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نوعی) نیز در گروه سوم قرار دارد و در اولین مسابقه خود تایلند را از پیش رو برداشت و در دومین دیدار این مرحله مغلوب استرالیا شد.

عبدالرئوف بستگانی و رحمان رئوفی به عنوان مربی ملی ‌پوشان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

کد خبر 6164440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حافظ ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۳
      3 0
      درود🌹🌹🌹
    • ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      4 0
      چرا جلو حضور افغانی ها در ایران گرفته نمی شود. چرا عده ای به فکر تصویب قانون یا برنامه هایی هستند که حضور افغان ها در ایران را تقویت کند. مثل طرح بیمه کردن افغان ها. افغانی ها برای تابعیت با دختران ایرانی ازدواج می کنند.