تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه و ویرانی مدارس و منازل

تداوم حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به غزه و ویرانی مدارس و منازل

منابع فلسطینی از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه و تخریب مدارس به دست صهیونیستها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، منابع فلسطینی از تداوم حملات رژیم صهیویستی به غزه خبر داد و اعلام کردند که درمانگاه السلام در محله الصبره در شهر غزه در حملات اشغالگران تخریب شده است.

از سوی دیگر «فیلیپ لازارینی» رئیس آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی «آنروا» تاکید کرد: اسرائیل از آغاز جنگ در غزه در تاریخ ۷ اکتبر گذشته دو سوم مدارس آنروا را تخریب کرده است که ۴ مورد از آنها طی همین چهار روز گذشته تخریب شده اند.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت که «۴ مدرسه آنروا طی ۴ روز گذشته بمباران شده است و تعداد مدارس بمباران شده از آغاز جنگ به دو سوم کل مدارس رسیده است که بسیاری از آنها خسارت‌های شدیدی متحمل شده اند.

از سوی دیگر دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه نیز اعلام کرد: اشغالگران به شکل جزئی از تل الهوا و منطقه صنعتی شهر غزه عقب نشسته اند. ما به شهروندان درباره حضور در این مناطق با وجود ادعای اشغالگران درباره عقب نشینی، هشدار می‌دهیم.

در این بیانیه به تیراندازی و آتش نظامیان صهیونیست در این دو منطقه و حضور پیکرهایی در خیابان‌های آن اشاره شده است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه تاکید کرد: اشغالگران باقیمانده حیات در شمال غزه را نابود می‌کنند. نبود سوخت و تخریب زیرساختها بیرون آوردن پیکر شهدا را در تل الهوا با مشکل روبرو کرده است. اشغالگران به دنبال این هستند که ساکنان غزه به شمال غزه بازنگردند.

کد خبر 6164594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha