۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲

مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان امروز نسبت به روز گذشته گرمتر شده است

هوای زنجان امروز نسبت به روز گذشته گرمتر شده است

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان، از گرم‌تر شدن هوای امروز (جمعه) زنجان نسبت به روز گذشته خبر داد.

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه این روزها مردم زنجان شاهد روزهای گرمی در اولین ماه تابستان هستند، گفت: با توجه به گزارش‌های رسیده در خصوص دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان، این دما بین ۱۴ و ۳۵ درجه سانتی‌گراد بوده است.

وی با یادآوری اینکه دمای فعلی شهر زنجان با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۳۰ درجه سانتی‌گراد رسیده است، افزود: طی شبانه‌روز گذشته گیلوان طارم با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد و خیرآباد با ۱۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده است.

رحمان نیا با اشاره به اینکه نقشه‌های هواشناسی حاکی از آن است که آسمان امروز استان صاف خواهد بود، خاطرنشان کرد: این در حالی است که از بعد از ظهر امروز شاهد وزش باد در استان خواهیم بود و این پدیده غالب استان طی هفته آینده به ویژه در ساعات بعد از ظهر خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه از روز یکشنبه هفته آینده شاهد کاهش دمای هوای استان خواهیم بود، عنوان کرد: هر چند این کاهش دما محسوس نبوده اما مردم زنجان تا حدود ۳ درجه سانتی‌گراد کاهش هوا را در آخرین هفته تیرماه تجربه خواهند کرد.

کد خبر 6164608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha