۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۱۶

امام جمعه بوشهر:

زمینه تامین آب و برق پایدار در استان بوشهر فراهم شود

زمینه تامین آب و برق پایدار در استان بوشهر فراهم شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: زمینه تامین آب و برق پایدار در استان بوشهر فراهم شود و مردم نیز با صرفه‌جویی به این موضوع کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: در انتخابات تیرماه امسال شاهد حضور گسترده و پرشور مردم در صحنه بودیم و حماسه بزرگی ثبت شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش گسترده‌ای که دشمنان داشتند تا مردم حضور گسترده‌ای در انتخابات نداشته باشند ولی مردم با حضور خود این دسیسه‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

امام جمعه بوشهر حضوری گسترده مردم در انتخابات را بیانگر وفاداری، اعتماد و مشارکت جدی مردم در عرصه اقتدار انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: شهید رئیسی رئیس جمهوری الگویی شایسته و بارز بود و راه وی نباید به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: دشمنان همانند تحریم اقتصادی، به دنبال تحریم سیاسی بودند اما مردم با هدایت‌های مقام معظم رهبری نشان دادند که می‌توانند تحریم‌های سیاسی را نیز خنثی کنند و شکست دیگری بر دشمنان تحمیل کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری تصریح کرد: فضای رقابتی انتخابات باید بعد از این رویداد به رفاقت و وحدت در سایه ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری تبدیل شود.

وی ادامه داد: نگاه جناحی و سیاسی نباید در روند پیشرفت و خدمت به مردم تأثیر بگذارد و با تمام توان باید در مسیر خدمت به مردم حرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: باتوجه به افزایش دما و ضرورت پایداری برق مشترکین با مدیریت مصرف مسؤولان را د ر تأمین انرژی مورد نیاز یاری رسانند.

وی بیان کرد: تلاش‌هایی در زمینه تأمین آب و برق توسط مسؤولان انجام شده اما کافی نیست و برای گذر از شرایط موجود مردم باید با مدیریت مصرف مانع از بروز مشکل شوند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با قدردانی از مسئولان در مدیریت مصرف و توزیع آب و برق در استان بوشهر اضافه کرد: آب و برق عنصر اساسی در مدیریت گرما محسوب می‌شود و در این راستا طرح‌های مهمی در این عرصه اجرا و همواره رفع مشکلات آب و برق استان مورد تأکید قرار گرفته و تذکرات لازم داده شده است.

وی ادامه داد: هر چه مسئولان در تأمین آب و برق تلاش کنند ولی مصرف بهینه و صرفه‌جویی در دستور کار مردم قرار نگیرد باز هم کمبود خواهیم داشت که لازم است مردم با دقت در مصرف برای جلوگیری از کمبود آب و قطعی برق کمک کنند.

امام جمعه بوشهر با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در عرصه انتخابات ریاست جمهوری رقابت‌های لازم در شرایط مختلف انجام شد که باید اکنون پس از پایان انتخابات این مهم به هنجارها و رفتارهای اسلامی تبدیل شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی را در گرو اتحاد و انسجام همگانی دانست و بیان کرد: همه باید دست به دست هم دهند تا پیشرفت‌های مختلف همه جانبه در عرصه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علم و فناوری، امنیتی و عمرانی ایجاد شود.

وی قدردانی مقام معظم رهبری از حضور مردم و دست‌اندرکاران انتخابات را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران مسئولان خود را در همه عرصه‌ها از طریق برگزاری انتخابات تعیین می‌کند و این مهم یکی از برکات نظام اسلامی ایران است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه مردم در جمهوری اسلامی ایران اساس هستند تأکید کرد: خدمت به مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی یک ضرورت است چراکه مردم در انقلاب اسلامی و همه عرصه‌ها نقش مهم و اصلی دارند.

کد خبر 6164735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha