۲۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۸

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان:

امر به معروف و نهی از منکر شریعت احکام الهی است

امر به معروف و نهی از منکر شریعت احکام الهی است

اهواز - دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خوزستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر شریعت احکام الهی است و باید این موضوع در جامعه بیش از پیش نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهمن شهریاری در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز اظهار کرد: در تاریخ شاهد وقایع مهمی هستیم و در دوران پیش از انقلاب اسلامی و حکومت رضاخان، ظلم به جامعه و به ویژه زنان به اوج خود رسید، به طوری که در سال ۱۳۱۴ زنان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند و حجاب و چادر آنها را بر می داشتند، حتی در ایام محرم، اجازه برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری به مردم نمی‌دادند، اما پیروزی انقلاب اسلامی به همه ظلم و ستم‌ها پایان داد و مردم در آرامش به عزاداری و سوگواری برای اباعبدالله الحسین (ع) می‌پردازند.

وی با اشاره به موضوع امر به معروف و نهی از منکر ضمن تشکر از دستگاه‌های مشارکت کننده و فعال در این زمینه، افزود: امر به معروف و نهی از منکر شریعت همه احکام الهی است و باید همه برای ترویج و نهادینه کردن بیش از پیش این امر در جامعه تلاش کنند.

سرهنگ شهریاری، ترویج بی حجابی و بی عفتی را طراحی دشمن برای متزلزل کردن جامعه و خانواده دانست و ادامه داد: همانگونه نماز و واجبات دین پابرجا هستند، امر به معروف و نهی از منکر به عنوان دستور امام حسین (ع) و یکی از دلایل قیام ایشان همیشه وجود دارد و خواهد داشت، باید نهادی در کشور تشکیل شود و هیچ احدی حق و اجازه ندارد خللی در کار برای متصدیان نهادی به نام امر به معروف و نهی از منکر ایجاد کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خوزستان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر محدود حجاب نیست، افزود: حجاب یکی از شاخه‌های این مجموعه است و باید به سایر موارد این فریضه الهی توجه شود.

کد خبر 6164745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha