۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۳

مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ چقدر است و چگونه درخواست وام ازدواج بدهیم؟

مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ چقدر است و چگونه درخواست وام ازدواج بدهیم؟

در ادامه به نحوه ثبت ‌نام وام ازدواج و مراحل و اقدامات ضروری انجام آن می‌پردازیم.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از محرک‌های مالی برای آغاز زندگی مشترک جوانان، وامی است که به آن‌ها تعلق می‌گیرد و با مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ می‌توان برخی از هزینه‌های اولیه را پوشش داد اما برای دریافت آن لازم است که مراحل و اقداماتی را انجام داد.

برای این‌که زوج‌ها بتوانند وام ازدواج را دریافت کنند باید بعداز عقد کردن ثبت‌نام کرده و با ارائه مدارک و انجام سایر مراحل و اقدامات لازم و بررسی درخواست آن‌ها، مبلغی که در سال ۱۴۰۳ مشخص شده را دریافت کنند.

مبلغ وام ازدواج در سال ۱۴۰۳

در آغاز تشکیل زندگی مشترک هزینه‌های زیادی پیش روی جوانان است که با اطلاع از مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳، افرادی که متقاضی دریافت آن هستند می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای مصرف آن داشته باشند و چالش‌های مالی آن‌ها کمتر شود.

مطابق با تبصره ۱۸ ماده ۱۴ قانون بودجه در سال ۱۴۰۳، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با ابلاغ بخشنامه‌ای به شبکه بانکی، مبلغ تسهیلات وام ازدواج را اعلام کرد که بخش‌های مهم آن عبارت‌اند از:

تعلق گرفتن وام ازدواج ۳۰۰ میلیون تومانی به زوجینی که تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را دارند.

تعلق گرفتن تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی به پسرانی که سن ازدواج آن‌ها زیر ۲۵ سال باشد و زوجه یا دخترانی که سن آن‌ها زیر ۲۳ سال است.

شرایط دریافت وام ازدواج ۱۴۰۳

به‌دلیل این‌که مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ مناسب بوده و کمکی مؤثر برای پرداخت هزینه‌های مختلف تشکیل زندگی است، زوجین زیادی بلافاصله بعداز عقد برای دریافت آن اقدام می‌کنند اما برای بهره‌مندی از این تسهیلات باید از شرایطی برخوردار بود که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

ازدواج باید به‌صورت عقد رسمی باشد و در دفاتر معتبر ثبت و سند ازدواج دریافت شود.

زوجینی که قصد دریافت وام ازدواج را دارند، باید صرف‌نظر از این‌که در داخل کشور یا خارج ساکن هستند، تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران را داشته باشند.

داشتن کارت ملی دائمی یا موقت جمهوری اسلامی ایران برای زوجین ضروری است.

ارائه سفته و معرفی یک ضامن معتبر که بانک آن را تأیید کند نیز از دیگر شرایط دریافت وام ازدواج است.

زوج‌هایی می‌توانند مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ را دریافت کنند که تاریخ عقد آن‌ها بعداز تاریخ ۰۱/‏۰۱/‏۱۴۰۱‬ باشد.

نحوه ثبت‌نام وام ازدواج

یکی از الزاماتی که برای همه متقاضیان اخذ وام‌های ازدواجی وجود دارد، ثبت‌نام برای دریافت این تسهیلات است و باید مراحل مختلفی جهت تکمیل آن انجام شود. در ادامه به نحوه ثبت نام وام ازدواج و مراحل و اقدامات ضروری انجام آن می‌پردازیم.

مرحله اول: ثبت‌نام اینترنتی

اولین مرحله‌ای که به‌منظور ثبت‌نام وام ازدواج باید انجام شود، ثبت‌نام اینترنتی است که برای انجام این کار لازم است که به آدرس cbi.ir که سامانه اینترنتی وام ازدواج است مراجعه کرد.

مرحله دوم: مراجعه به سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج

بعداز ورود به سایت باید روی گزینه سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج کلیک کرد و سپس در صفحه جدیدی که باز می‌شود گزینه ثبت‌نام جدید را انتخاب کرد.

مرحله سوم: تکمیل اطلاعات

در این مرحله متقاضیان باید اطلاعاتی مانند تاریخ تولد، شماره ملی، تاریخ ازدواج و به‌خصوص شماره تلفن همراه را به‌صورت دقیق وارد کنند زیرا کد رهگیری برای شماره آن‌ها ارسال می‌شود. در نهایت بعداز تکمیل همه فیلدها باید روی گزینه ادامه کلیک کرد.

مرحله چهارم: وارد کردن اطلاعات بانک

در این مرحله از ثبت‌نام و دریافت مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ باید اطلاعات بانک و شعبه‌ای که قرار است از آن وام دریافت شود را وارد کرد.

مرحله پنجم: ارسال کد رهگیری

در مرحله آخر از درخواست وام ازدواج، کد ۱۰ رقمی که نشان‌دهنده تکمیل صحیح مراحل ثبت‌نام است به شماره تماس ثبت‌شده ارسال می‌شود که حفظ این کد رهگیری برای انجام سایر اقدامات ضرورت دارد.

نداشتن ضامن برای وام ازدواج

به‌دلیل شرایط اقتصادی نامطلوب و مناسب بودن مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ و سود ۴ درصدی پایین آن، بسیاری از زوج‌ها برای شروع زندگی مشترک خود روی آن حساب باز کرده و می‌توانند مشکل‌های مالی را کاهش دهند. اما یکی از چالش‌هایی که برای متقاضیان این تسهیلات وجود دارد، پیدا کردن ضامن است. اگر شما هم با مشکل نبودن ضامن در دسترس‌ةان مواجه هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب نداشتن ضامن برای وام ازدواج در سایت رده را بخوانید تا دقیق‌تر بدانید که چه راهی یا راهکارهایی برای حل این مسئله پیش رویتان وجود دارد.

دریافت وام بدون ضامن تنها برای افراد و گروه‌هایی مانند کارمندان رسمی یا قراردادی دولت، ارتش و نیروی انتظامی، کمیته امداد و هلال‌احمر و با شرط ارائه گواهی کسر اقساط وام از حقوق، حکم کارگزینی و فیش حقوقی امکان‌پذیر بوده و درواقع این افراد ضامن خود می‌شوند، در غیر این صورت نمی‌توان مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ را بدون معرفی ضامنی معتبر دریافت کرد.

دریافت وام ازدواج با کمک رده

امور بانک‌ها قوانین و آئین‌نامه‌های مختلفی داشته و انجام خدمات بانکی مراحل پیچیده و دشواری‌های خاص خود را دارد و درصورتی‌که شخصی اطلاعات لازم برای انجام امور بانکی مانند دریافت وام ازدواج را نداشته باشد، سردرگم و کلافه خواهد شد.

رده مجموعه معتبری است که برای سهولت در انجام امور بانک به کمک مشتریان آمده و با ساده‌سازی مفاهیم بانکی و توضیح روند انجام آن‌ها، باعث شده که کاربران از سردرگمی نجات پیدا کرده و بتوانند خدمات مورد نیاز خود را با سرعت و سادگی انجام دهند.

در رده می‌توان خدمات مختلفی مانند تبدیل کارت به شبا، استعلام چک برگشتی، تبدیل کارت به حساب، دریافت شماره شبا و استعلام تسهیلات بانکی را با آگاهی کامل و سهولت بیشتر انجام داد.

جمع‌بندی

مبلغ وام ازدواج ۱۴۰۳ با توجه به سن متقاضیان بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان است و به زوجین کمک می‌کند که بتوانند برخی از هزینه‌های ابتدایی برای تشکیل زندگی مشترک خود را تأمین کنند. اما برای دریافت این وام متقاضیان باید از شرایطی برخوردار باشند و ثبت‌نام و اقدامات لازم را انجام دهند که درصورت عدم دانش و آگاهی لازم برای انجام خدمات بانکی مختلف مانند نحوه دریافت وام ازدواج می‌توان از مجموعه معتبر و شناخته‌شده رده کمک گرفت و آن‌ها را با سهولت و سرعت بیشتری انجام داد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6165331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ممم IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      42 2
      کدوم وام‌ برا خودتون دارین میگین کی می‌تونه ثبت نام کنه که بگیره
      • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
        12 2
        وام ازدواج
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      37 6
      کوثبت نام وام ازدواج کردم چهار ماه بیشتر کدرهیگری دریافت کردم ضامن دارم ولی دعوت نامه بانک هنوز برای دریافت مدارک انجام نشده سرمیدونن مسولین نظام خواهشن دستور دهید مردم احتیاجات زیاد دارن موش دونی درکار مازوجین نزارن باحترام بانک ها وام ازدواج پرداخت کنند مسولان محترم
    • ایمان چراغی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      18 6
      وام ازدواج
    • ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      24 4
      ثبت نام کردم تعیین شعبه شدم ۳تا ضامن خواستن تکمیل پرونده هم انجام دادم.بعد از ده پیامک از بانک مرکزی برام اومده که مبلغ ۳۰۰میلیون برام واریز شد .از اون روز هر چی شعبه میرم و بازرسی که پیگیر بشم پولی بحسابم نیومد کسی جوابگو نیست ....
    • محمدرضا امینی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      32 3
      ۴ ماهه ثبت نام کردم هنوز خبری نیست بعد عروسی وام میخوام چیکار الان نیاز به‌ وام دارم
    • hamed IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      26 0
      میگن جلوی وام ازدواج بسته هستش
    • Nasrin IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      27 2
      من 31 اردیبهشت عقد بستم ولی تا الان نتونستم برای وام ازدواج ثبت نام کنم چون سامانه بسته هست اصلا باز نمیشه تا بتونیم ثبت نام کنیم الان دو ماه از عقد من و همسرم گذشته هنوز سامانه باز نشده برای ثبت نام مشکل داریم
    • محمد ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      20 11
      يك سال ازدواج كردم ولي تا هنوز نتونستم ثبت نام كنم
    • فاطمه ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      30 5
      الان چند ماه هست که سایت وام ازدواج بسته شده بعد چطوری جوان ها میتونن زندگیشونو بسازن چرا سایتو باز نمی کنید خب مشکلتون با مردم چیه
      • Ariya IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
        7 11
        ساعت 7 صبح وارد سایت بشو ثبت نام کن
    • رامین ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      13 1
      چرابانک ها برای ضامن اذیت میکنند به هرنهادی که بخوای کسر اقساط نمیدهند واگر هم بدهند فقط به فامیل درجه یک پس یک فکری به حال خانواده هایی بکنید که شغل آزاد دارند
    • ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۴
      8 1
      من الان ۲ماهه که معرفی شدم بانک ملت الان ۳تا ضامن فرهنگی بردم‌ولی کارمندا های بانک الکی بهانه میارن بخدا موندم چکار کنم الان یکسره بهونه در میارن موندیم چکار کنیم خدا انشاالله برای همه‌درست کنه
    • منه IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      25 0
      پس کی قراره باز شه خسته شدیم مگه نمیگین ازدواج کننین
    • سامان ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      5 1
      وام کجا بود یک سال باید توی نوبت باشی تو رو خدا مردم رو سر کار نزارید مسولان یا خوابن یا خودشون رو زدن به خواب کاری نداره یه نگاه به سایت بکنن همه چی معلومه
    • سجاد آزادی US ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      4 4
      دخترم نزدیک به یک سال هستش نامزد کرده نتونستم ثبت نام بکنم حالا تازه تو پست بانک ثبت نام کرnم حالا معرفی نشدم به بانک کد برام نیومده تو را خدا کاری بکنید تا من بتونم جهیزیه دخترم را تهیه بکنم خواهشا 🙏🙏
      • مریم ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
        3 0
        چرا به مشکل جوان ها رسیدگی نمی‌کنید فقط هم بلدین بگین ازدواج کنید شما یه وام رو تا بخوایید بدین جوان هارو پیر میکنین این درست نیس ما تا کی باید صبر کنیم
    • سارینا IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      2 3
      من از آبان 1402ثبت نام وام رو انجام دادم الان خیلی وقته ثبت نام کردم ولی هیچ خبری از وام نیست خوب آخه پس چی کار کنیم چرا رسیدگی نمیکند نه به اینکه میگید ازدواج کنید وقتی هم میکنیم یه دونه وام بهمون نمیدن
    • ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      6 1
      متاسفم برای کسانی که فقط یاد گرفتن آمار سازی کنن بگن فلان نفر وام دادیم چقدر دادیم،چقدر برا ی جوانا کار کردیم و... بعد دوماه ب زحمت ثبت نام کردیم الان سه ماه تو نوبتیم با این روند کند جلو رفتن نوبت مون ممکنه یکسال دیگه طول بکشه الان میخواییم زندگی مون بسازیم برنامه بچینیم بعد دو سال ب چه درد می‌خور
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      22 3
      مبلغ وام ازدواج خیلی کمه یک ملیارد هم کمه رهن خونه ها شده حداقل 300 ملیون جهیزیه با چه بگیریم بانک ها هم اذیت میکنن لطفا پیگیری کنید
    • ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      11 0
      الان یک ماه برای ثبت نام وام ازدواج تلاش می‌کنم ثایت بسته هست باید چکار کنیم
      • زهرا ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
        11 3
        واقعا خجالت نمیکشن این همه دروغ میگن؟ وام کجا بود مثلا ۳۰۰ میلیونی کردن ولی بانکها میگن اعتبار ندارن و وام خبری نیست
    • محمدرضا ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      4 0
      سلام‌شما‌همش‌دروغ‌میگین‌‌الان‌‌‌من‌یک‌سال‌ثبت نام‌کردم‌‌کودم‌وام‌کدوم‌ازدواج‌‌‌
    • علی ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      6 0
      سلام این چه وضعیه الان مایی که بالای 30 سال داریم حتما مشکلات نگذاشته ازدواج کنیم همه باید به یه شکل بگیرن خواهشاً وام ازدواج رو 500 کنید تا جوانها بتونن سر و سامانی به زندگیشون بدن و خداوکیلی یه کاری کنید یه هفته ای پرداختش کنن اگه راست میگین که دنبال حل کردن مشکل ازدواج جوانها هستید .
    • وجید ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      12 4
      دختر پسری که مطلقه هستن ۱۱ سال از جدایی میگذره میتونن دوباره شامل وام ازدواج بشن
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      4 0
      سلام ترا خدا به داد مردم برسید
    • FR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      6 2
      کو ۶ ماه ثبت نام نمیکنن
    • سام IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      2 0
      نه وام ازدواج درست میدن بااون شرایط مزخرفشون نه میزارن بفروشیمش🙄
    • پارسه ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      5 0
      اصلا شرایط ثبت نامه‌ای نداره برا چندروز سایت میرم جواب نگرفتم
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
      2 3
      کدام وام بانک مرکزی گفته یک ضامن معتبر ماالان بانک ملت ثبت نام کردیم دوتاضامن میخواد ازکجاپیداکنم یکی هم به زور پیدامیشه ایناقانون بانک مرکزی قبول ندارن مردم گرفتارن من الان پدرم گیرم پولم جهزیه میخوام جورکنم الان چکارکنم به کجامراجعه کنم۲ماه دیگه عروسی دارم
    • دالوند ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      2 0
      مردم وام میگیرین ک بتونن باهاش عروسی بگیرین.بعد از عروسی برا میمونه چرا هیچ به فکر مردمتون نیستید ؟؟؟؟تا چند ماه باید سایت بسته باشه آخه هیچکسم پاسخگو نیست
    • محمد قربانی ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      3 4
      سلام وقت بخیر مبِلغ وام فرزندان ایثار گر چه مبلغی میباشد
    • مممم IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      6 0
      چرا اخه مردم‌ و سرکار میزارین وقتی نمیدن نمیتونی ثبت نام کنیم شما چرا دروغ نشر میکینی
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      2 0
      کدوم وام اونایی که وضع مالیشون خوبه میتونن وام بگیرن ضامن پیدا کنند
    • سمیرا ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      1 1
      آیا به کسانی که مطلقه هستند وام ازدواج تعلق میگیرد؟؟
      • نسل سوخته ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
        2 1
        خیر خواهرم
      • ناشناس یاعلی ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
        9 2
        سلام افراد مطلقه اگر وام ازدواج قبلی نگرفته باشند می‌توانند وام بگیرند
    • سعید IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      1 1
      جلوی سایت بسته است نمیشه ثبت نام کرد
    • ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۶
      1 0
      ۳ ماه ثبت نام کرده ام،هنوز ۱۳۶ نفر دیگه جلو من هستن،،هفته ای ۲ الی ۳ نفر از صف انتظار وام کم می شود،،
      • فرشید ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
        1 0
        نگران نباش یه ان میشه صفر. نوبتت میشه. ماهم همینجوربود
    • کیاوش IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      2 0
      پس کجاعه کی وام ازدواج میدن من این نه ماهه ثبت نام کردم کدرهگیری دریافت کردم ضامن دارم ولی دعوت نامه بانک هنوز دریافت نشده خواهشن کار ما زوجین را پیگیر شوید والا به خدا هزار تا مشکل داریم
    • خدیجه عموری IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      2 0
      وام میخوام سایت بسته
      • علی مروانی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
        2 0
        اگه باز شد ب منم خبر بده
      • علی مروانی ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
        1 0
        اگه باز شد ب منم خبر بده
    • خدیجه عموری IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      2 1
      چرا سایت بسته مال واما ازدواج کی باز میشن سایت‌ها ما هم نظریه ما الان گیریم همه بستن سایت‌هاتون بانگا لطفاً به ما جواب بدین شوهرم نگرانه می‌خواد وام بگیره دستش خالیه گیر کردیم اونا هیچی نیست خواهش می‌کنم سایتو باز کنید
      • علیرضا ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
        1 0
        آقایون مسئول اینکه میگیدازدواج کنین خب باچه پولی ،باوضع اقتصادی که داریم حداقل وام روزودتربه مردم بدین خواهشا...
    • ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      4 0
      خوزستان اصلا سایت وام ازدواج باز نمیشه ک ثبتنام کنیم ۵ماه میخام ثبت نام کنم هنوز سایت بسته ست یکاری بکنید اقایون مسئول
    • رضا ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      0 0
      من 3سال دارم میرم میام ضامن بردم بعد میگن خودت شغل نداری نمیتونیم وام بدیم این کجا بخشنامه نوشته؟ وام میخوای بگیری باید شغل داشته باشی چرا انقدر اذیت میکنید وقتی نمیخای وام بدین
    • بهنام IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      0 0
      کو جلوی سایت بسته هست نمی تونیم ثبت نام کنیم
    • Lili ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      0 0
      خیلی جالبه که سامانه اصلا نمیشه ثبت نام کرد من نمیدونم چرا بانک مرکزی اینکاررو کرده خب یه دفعه بگید موجودی ندارید نمیتونیم وام بدیم
    • مهدی HU ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      0 2
      خوبه
    • حسین ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      0 0
      سلام ثبت نام میشه ولی ۴ماهه نوبت من ۶نفر جلو امده صدو اندی جلومه خدا می دونه چندسال طول میکشه نوبت بشه
    • مهدیه IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      0 0
      افرادی که زیر 25باشن خب تکلیف ماها چیه که تازه میخایم ازدواج کنیم بدون عروسی با این هزینه های گرون ینی وام به ما تعلق نمیگیره این وضعیت ضامن کاشکی برمی‌داشتند کی میاد این روزا ضامن ادن بشه هزارتا بدبختی داریم
    • حسین ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      2 0
      سال ۱۴۰۲ مهر ماه ثبت نام کردم ضامن هم دادم ولی هنوز هیچ و پوچ ، عجب سیاستی داری این دولت فقط شعار دیگه از بس رفتم شعبه سریالی شده واسه خودش
    • سعید IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      2 1
      سلام الان چند روزه که سایت بسته شده واقعا اگه میگن جووانان ازدواج جوان باید به چی امید داشته باشه . به همین وام که اینم ایجوریه یه فکری بکنن . حلا جدا از اون بانک که بعدا میخواد چی بگه اول باید یه فکری به حال سایت بشه مردم رو سر کار گذاشتن
    • سعید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      1 0
      سایت بسته است
    • بنیامین ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
      1 0
      کدوم وام الان ۳ساله ازدواج کردم نتونستم وام بگیرم فقط بلدید دروغ بگید
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      0 3
      همش دروغه هشت ماه هست ثبت نام شدیم پیامک نمیاد بانکم میگه بودجه نداریم
    • مسعود صفرزاده IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      4 1
      مردم رو سر کار نذارین وقتمون و نگیرین ۱ماهه دارم میرم کافی نت میگه بودجه ندادن به استان ، وقتی رای میخواین که گوشی همرو سوراخ میکنین با پیام هاتون توروخدا پیگیری کنین
    • علی شایان IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      4 0
      شش ماه که هنوز نتونستم ثبت نام کنم علیرغم تلاش هر روز میگه تسهیلات نیست
    • حمید IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      0 0
      بخدا داره زندگیم نابود میشه ثبت نام کرده ها رو بدید منتظر نذارید زیاد
    • رحیم IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      1 0
      ۴ماهه دخترم نامزدکرده هنوزموفق به نام نویسی نشدیم چرامشکل کجاست
    • حسین IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      5 3
      سلام چرا در خراسان رضوی سایت وام ازدواج برای بانک ها بسته است من بیش از 6مامه نتوانستم ثبت نام کنم من روستایی هستم باید چکار کنم
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      5 0
      سامانه اصلا اجازه ثبت نام نمیده، حداقل مدتهاست توی خوزستان به این شکله.
    • فائزه حسین پور IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      0 0
      ۴۰۱ عقد کردم از اونموقع دوبار ثبت نام کردم هر کدوم ی هفت ماه بهم فرصت دادن تا واممو بگیرم .تا فرصتش رسیده رفتم بگیرم میگن بخاطر زیاد شدن مبلغ وام شما حذف شده باید مجدد ثبت نام کنم .این چ قانونیه اگ حذف شده حداقل خبر بدین ک من زود اقدام کنم ..
    • ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      0 0
      برای دختران زیر ۱۸سال شرایط چجوریه باید وام به اسم پدر دختر باشه یا نه
    • ایرج IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      الان ۵ ماهه ثبت نام کردیم هنوز خبری نیست
    • ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      2 0
      کدوم سایت الان ۶ماه که بسته هسته
    • ناشناس IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      0 0
      الکی چرت وپرت پسرم ی سال میشه ثبت نام کرده هنوز از وام خبری نیست
    • ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      1 0
      اصلا سایت بالا نمیاره کسایم ک ثبت نام کردن میگن وامو بهشون ندادن
    • CH ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      3 0
      با سلام چرا جلو سایت بسته است الان خیلی ها مثل ما عقد کردن ولی سایت بسته است چکار باید کرد
    • محمد IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      0 1
      سلام تو مبلغ وام رو بکن میلیارد کیه که بده بعدشم که بدن جوان بدبخت با کدوم درامد پرداخت کنه تبلیغ بیجا
    • محمد رضا رس IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۳
      0 0
      آقا بانک سپه همه جا اینجوریه . الان ۴ماهه ثبت نام کردم پیامک بانک نمیاد . وبازرسی زنگ میزنم میگن بانک رو بعد از ۱۱۰ روز عوض کن همینه ما نمیدیم اعتبار قرض الحسنه نداریم شما که ندارید چرا ثبت نام میکنید
    • خورشید ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      1 0
      سلام از فرودین ماه امسال تا الان موفق به ثبت نام در سایت نشده ام یا اینکه ربات خریدم همچنان بانک خوزستان به گفته خودشان اعتبار ندارند
    • ثریا ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      آخه ۵ ماه شده ثبت نام کردیم هیچ خبری نشده فقط وعده می دین هیچ کاری نمی کنید بابا کم حرف بزنید
    • حیدر جعفرزاده ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۶
      0 0
      بانک تجارت مراجعه نمودم ۴ نفر ضامن و ۳ ملیارد و دویست هزار تومان وثیقه خواستند که بعد از کش و قوس انصراف دادم
    • پایه ام ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      2 0
      بازم خداروشکر کنید ازدواج کردید. نه مثل کسی که نه سربازی رفته و مدرک تحصیلی اش دست دانشگاهیه که به زور اخراجش کرده و پول زور میخواد بگیره تا مدرکو پس بده تا سربازی قبولش کنن و هیچ شغلی دووم نمیاره چون قطعا مشکل از خودشه و وابسته خونواده اشه توی سن سی و دو سالگی. صبر کنین وام جور میشه زندگی رواله.خدا
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۷
      0 0
      من 38 ساله هم زن میخوام هم خونه هم ماشین هم بچه هم وام ازدواج میخوام اگر به من ندید شکایت شما مسئولان رو اون دنیا نزد رسول الله میکنم.
    • محمدیان US ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 0
      از اول سال تا الان هرروز سایت رو چک میکنم اما خراسان رضوی هیچ بانکی بودجه نداره برای وام ازدواج و چندماه هستش پیغام فعلا هیچ بانکی تسهیلات برای این استان ندارد،میبینیم. بودجه ندارن فقط تبلیغ میکنن؟ کاش لااقل بررسی میکردن راهی باز می‌شد برای گرفتن این وام که خیلی ها واقعا بهش احتیاج دارن.
    • خانم ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      1 0
      من چند روز پیش بعد از مدام سر زدن به سایت تونستم ثبت نام کنم. دوستان توجه کنید سایت معمولا در بازه ساعت ۱۷ الی ۱۹ در حد چند دقیقه باز میشه و بعضی بانک ها ظرفیت باز میکنند. در این بازه مدام وارد سایت بشید و امتحان کنید ان شاءالله که موفق به ثبت نام بشین.
    • للللل ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
      0 1
      مگه سایت به درد نخورتون بازه که درخواست وام ازدواج بدیم تازه سایت هم باز شه تا نوبتمون برسه خدا میدونه چقدر طول میکشه
    • علی ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 0
      با هزار مکافات ثبت نام که کردی تازه میرسی به تعیین شعبه. یک ماه طول کشید تا ثبت نام کنم و الان 3ماهه منتظر تعیین شعبه هستم 130 نفر جلومه و 2 هفته ای 1 نفر رد میکنن. با این حساب یکی دو سال دیگه شاااید تازه نوبت من بشه و باز میوفتم تو مرحله بعدی و سنگ اندازی های بانک و ضامنین و... ازدواج نکنین اقا...