۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۳۲

استاندار آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی نقش مهمی در تامین امنیت پایدار شمال غرب کشور دارد

آذربایجان غربی نقش مهمی در تامین امنیت پایدار شمال غرب کشور دارد

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی نقش مهمی در تامین امنیت پایدار در شمال غرب کشور از اوایل انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر شنبه در حاشیه بازدید از قرارگاه امام سجاد (ع) و اردوگاه مرکزی راهیان نور شمال غرب کشور، با اشاره به نقش مردم آذربایجان‌غربی در دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: آذربایجان غربی محل شهادت بیش از ۳۶ هزار شهید والامقام است که با نثار خون خود امنیت پایدار را به این منطقه به ارمغان آورده اند.

وی همچنین با بیان اینکه آذربایجان غربی یکی از امن ترین استان‌های کشور است، خاطرنشان کرد: رشد و توسعه امروز آذربایجان غربی، مدیون رشادت‌ها و ایثار شهدا برای تأمین امنیت پایدار در منطقه است.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت تأمین زیرساخت‌های لازم جهت تبیین شرایط دوران دفاع مقدس در شمال غرب کشور نیز اشاره کرد و افزود: رویکرد دولت سیزدهم تقویت زیرساخت‌ها در حوزه‌هایی چون راهیان نور، یادمان شهدا و باغ موزه‌های دفاع مقدس با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است.

معتمدیان همچنین با اشاره به تکمیل یادمان‌های شهدا با حمایت و اعتبارات تخصیصی از سوی رئیس جمهور شهید، اضافه کرد: قرارگاه امام سجاد (ع) که موقعیت فرماندهی سردار رشید اسلام شهید محمود کاوه بوده، بازسازی شده و به زودی به عنوان مرکز راهیان نور در شمال غرب کشور، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین ایثار رزمندگان اسلام و آشنایی نسل جوان با این رشادت‌ها، افزود: فاز اول قرارگاه امام سجاد (ع) امروز به بهره برداری رسیده و با هم افزایی دولت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فازهای بعدی با تکمیل زیرساخت‌ها آماده افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6165666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha