۲۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۸

۴ پهپاد اوکراینی در «کورسک»، «بلگورود» و «رستوف» سرنگون شدند

۴ پهپاد اوکراینی در «کورسک»، «بلگورود» و «رستوف» سرنگون شدند

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح این کشور ۴ پهپاد مهاجم اوکراینی را در مناطق مختلف رهگیری و منهدم کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی نیروهای مسلح این کشور ۴ پهپاد مهاجم ارتش اوکراین را در آسمان مناطق رستوف، کورسک و بلگورود رهگیری و سرنگون کردند.

نیروهای اوکراینی تقریباً روزانه مناطق مرزی روسیه در کریمه و مناطق بلگورود، بریانسک، کورسک، ورونژ و روستوف را با پهپاد و موشک هدف قرار می دهند.

وزارت دفاع روسیه در روزهای پیش هم با صدور بیانیه ای اعلام کرده بود که سامانه‌ های پدافند هوایی این کشور ۱۰ فروند پهپاد را بر فراز بلگورود، بریانسک و مسکو منهدم کرده است.

وزارت دفاع روسیه ساعاتی پیش از هدف قرار دادن کارخانه تولید مهمات ارتش اوکراین خبر داده بود.

وزارت دفاع روسیه روز شنبه اعلام کرده بود که نیروهای مسلح روسیه امروز در جریان عملیات ویژه در اوکراین، یک کارخانه تولید مواد منفجره برای ارتش اوکراین را هدف حمله قرار دادند.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده بود که واحدهای هوانوردی تاکتیکی، هواپیماهای بدون سرنشین، نیروهای موشکی و توپخانه ای نیروهای مسلح روسیه، یک ایستگاه راداری ارتش اوکراین را منهدم کردند.

کد خبر 6165936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha