۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام:

استان ایلام پتانسیل راه اندازی رشته قایقرانی را دارد

استان ایلام پتانسیل راه اندازی رشته قایقرانی را دارد

ایلام-مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: استان ایلام پتانسیل راه اندازی رشته قایقرانی را دارد.

‌به گزارش خبرنگار مهر، شهاب شهبازی صبح روز یکشنبه در جلسه با مدیر عامل آب منطقه‌ای برگزار شد، اظهار کرد: از سدهای استان برای فعالیت و ایجاد کمپ ورزش قایقرانی استفاده می‌شود.

وی بیان کرد: هدف توسعه ورزش‌های آبی در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام استان ایلام عنوان کرد: استان ایلام از ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه ورزش‌های آبی برخوردار است.

وی گفت: برای عملیاتی شدن این مهم نیازمند همکاری و همراهی مسئولین هستیم که خوشبختانه آب منطقه‌ای استان با استقبال از این طرح، سد کنگیر را به عنوان پایلوت در اختیار رشته قایقرانی قرار داده است."

صادق عی مرادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان ایلام نیز در این جلسه اظهار داشت: "بر اساس قوانین و ضوابط وزارت نیرو و شرکت آب منطقه‌ای، از توسعه ورزش قایقرانی و این رشته ورزشی حمایت خواهیم کرد."

وی افزود: طبق ضوابط ابلاغی وزارت نیرو، قایقرانی در سدهای آب شرب ممنوع است. اما می‌توان از سدهایی که برای آب شرب استفاده نمی‌شوند، برای این منظور استفاده کرد. "

در این جلسه مقرر شد تا طی جلسات کارشناسی، از سدهای استان ایلام بازدید شود و مقدمات انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان، آب منطقه‌ای و هیئت قایقرانی استان ایلام به منظور توسعه پایدار این رشته ورزشی، استعدادیابی، برگزاری اردوهای داخلی و خارجی و میزبانی مسابقات مختلف فراهم شود.

امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این رشته ورزشی در استان باشیم.

کد خبر 6166263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha