۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۳۷

مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی:

۸۲۰ تن گوشت منجمد برای هیئت ‌های مذهبی آذربایجان غربی تامین شد

۸۲۰ تن گوشت منجمد برای هیئت ‌های مذهبی آذربایجان غربی تامین شد

ارومیه-مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان غربی گفت: تأمین و توزیع ۸۲۰ تُن گوشت بین هیأت‌های مذهبی استان در ماه محرم جهت پخت غذا برای عزاداران و نذری از هفته جاری آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی رحیمی در این زمینه در این زمینه تأمین و توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد بین هیأت‌های مذهبی در ماه محرم در استان در سه مرحله انجام می‌شود که مرحله اول تا ۱۲ محرم، مرحله دوم در روزهای منتهی به اربعین و مرحله سوم در روزهای آخر ماه صفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۶۲۰ تن گوشت مرغ منجمد و ۲۰۰ تن گوشت قرمز برای این منظور تدارک دیده شده است بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توزیع حدود ۵۰ تن گوشت مرغ منجمد از منابع ذخیره‌سازی شرکت و ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد انجام شده است.

رحیمی اظهار کرد: افراد با در دست داشتن معرفی نامه از تبلیغات اسلامی می‌توانند با مراجعه به مباشر جهت دریافت گوشت مورد نیاز هیأت‌های مذهبی و مساجد در ماه محرم اقدام کنند.

وی افزود: تأمین و توزیع گوشت قرمز از طریق مباشرین توزیع فرآورده‌های خام دامی بین هیأت‌های مذهبی در نقاط مختلف استان پیش بینی و مقرر شده هیأت‌های مذهبی در خصوص تأمین فرآورده‌های گوشتی با معرفی سازمان تبلیغات اسلامی به فروشگاه‌های معین در استان مراجعه کنند.

کد خبر 6166353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha