۲۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۸

پخش «با سال تماس بگیر» از تلویزیون/ سریال دوبله شد

پخش «با سال تماس بگیر» از تلویزیون/ سریال دوبله شد

سریال «با سال تماس بگیر» با گویندگی ۳۱ نفر از گویندگان گفتارفیلم در واحد دوبلاژ اداره‌کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، سریال «با سال تماس بگیر» در گونه جنایی و درام و محصول سال ۲۰۱۵ آمریکا قرار است از شبکه تماشا پخش شود.

مدیر دوبلاژ این سریال امیر حکیمی و صدابردار آن بهزاد توکلی است. شیلا آژیر، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، علی جلیلی باله، مریم جلینی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، زویا خلیل آذر، آرزو روشناس، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، فاطمه شعشعانی، خشایار شمشیرگران، خسرو شمشیرگران، محمد صادقیان، بهروز علی محمدی، میلاد فتوحی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، علی منانی، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد، نازنین یاری و امیر حکیمی صداپیشه‌های این اثر بوده‌اند.

داستان این سریال به عنوان یک اِسپین آف برای سریال معروف «بریکینگ بد» قلمداد می‌شود و درباره‌ سال گودمن، یک وکیل دادگستری است که با سختی‌ها و دشواری‌های زیادی در اداره‌کردن محل کار کوچکش در آلبوکِرکی، نیومکزیکو مواجه می‌شود.

سریال درباره وکیلی جاه‌طلب است که مسیر فساد و تباهی را در پیش می‌گیرد. سریال نامزد دریافت جایزه از جشنواره‌ها و جوایز سینمایی مختلف از جمله امی شده است.

واحد جستجوی اداره‌کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده‌سازی از شبکه‌ تماشا، برای مخاطبان پخش شود.

کد خبر 6166838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha