۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۱

سخنگوی ستاد اربعین گیلان خبر داد؛

ثبت نام حدود ۳۰۰۰ گیلانی در سامانه سماح

ثبت نام حدود ۳۰۰۰ گیلانی در سامانه سماح

رشت _ سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام حدود ۳۰۰۰ نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۷۵۴ نفر ثبت نام خودشان رو قطعی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدی ادیب بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: لحظه به لحظه تعداد ثبت نام متقاضی شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین افزایش پیدا می‌کند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام حدود ۳ هزار نفر در سامانه سماح برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین خبر داد و اضافه کرد: این طور که آمارها روایت می‌کند از این تعداد ۲۷۵۴ نفر ثبت نام خودشان رو قطعی کردند.

احمدی ادیب با اشاره به اینکه اربعین جلوه‌هایی از مقاومت اسلامی است، گفت: کنگره بزرگ انسانی اربعین وحدت، وفاق و انسجام بین مسلمان‌ها را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه اربعین زنده بودن و پویایی عاشورا را به نمایش می‌گذارد، افزود: انسجام در پیاده روی اربعین، دوستان انقلاب را امیدوارتر و دشمنان را مأیوس تر می‌کند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه باید مراسمی «دلنشین، ارزان و ایمن» برای زائرین حضرت اباعبدالله (ع) رقم بخورد، گفت: مردمی سازی کنگره بزرگ اربعین با استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی تحقق می‌پذیرد.

کد خبر 6168405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha