حمله راکتی گسترده حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی

حمله راکتی گسترده حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی

حزب الله لبنان در پاسخ به حملات تل آویو، شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش حزب الله در پاسخ به توحش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان اقدام به شلیک راکت به سمت سرزمین‌های اشغالی کرد.

بر این اساس، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ده‌ها راکت کاتیوشا را به سمت کریات شمونا در شمال سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حملات دشمن صهیونیست به خاک لبنان شلیک کردیم. شهرک‌های مختلف صهیونیست طی این حمله آماج راکت‌های مقاومت قرار گرفت.

تل آویو مدعی شد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی یک پرتابگر کاتیوشا در منطقه بلات که به سمت منطقه کریات شمونا نشانه گیری شده بود را هدف قرار داد.

منابع صهیونیست از فعال شدن سامانه گنبد آهنین طی این حمله حزب الله خبر دادند. این منابع از شلیک دستکم ۶۰ راکت از جنوب لبنان به سمت سرزمین‌های اشغالی خبر می‌دهند. با این حال، تاکنون گزارشی پیرامون خسارات و تلفات وارده منتشر نشده است.

منابع لبنانی می‌گویند حملات امروز تل آویو به جنوب این کشور باعث شهادت ۲ غیرنظامی شده است. منابع آگاه به خبرگزاری آسوشیتدپرس اعلام کردند دو غیرنظامی سوری تبار که با موتور در حال حرکت در جاده‌ای در جنوب لبنان بودند درپی اصابت موشک هدایت شونده شلیک شده از سوی یک پهپاد صهیونیست به شدت مجروح شده و در نهایت به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

کد خبر 6168682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha