۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۱

سردار بنی اسدی فر خبر داد؛

بازگشت تمامی حجاج ایرانی به کشور در امنیت کامل

بازگشت تمامی حجاج ایرانی به کشور در امنیت کامل

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا، گفت: از روز جمعه اول تیر ماه تا صبح یکشنبه ۲۴ تیر ماه، تمامی زائران حج تمتع از طریق ۲۱ ایستگاه پروازی و در امنیت کامل به میهن بازگشته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا بنی اسدی فر، با بیان اینکه قرارگاه تاکتیکی خطوط هوایی قدر پلیس فرودگاه‌های کشور، عملیات برگشت زائران بیت الله الحرام در ۲۱ فرودگاه بین‌المللی را تا بازگشت آخرین زائر خانه خدا بر عهده داشت اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور، تمامی زائران حج تمتع در کمال امنیت و آرامش به کشور بازگشته‌اند.

وی افزود: عملیات حج سال جاری به مدت بیش از ۲ ماه از ۲۱ اردیبهشت ماه تا ۲۴ تیرماه جاری از ۱۹ استان کشور انجام شد که با عنایت خداوند متعال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در این کنگره عظیم شرکت که عملیات تشرف زائران با توفیق کامل در همه زمینه‌ها همراه بود.

این مقام ارشد انتظامی همکاری و مشارکت بسیار خوب زائران، مدیران کاروان‌ها و دست‌اندرکاران، در انتظام بخشی و همچنین صیانت از شأن حجاح را از ویژگی‌های حج امسال برشمرد.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با تقدیر از کلیه دست‌اندرکاران عملیات حج به ویژه همکاران عزیز در پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور، گفت: پلیس فرودگاه‌های کشور آماده خدمت رسانی به زائران عزیز در حج عمره و اربعین حسینی است.

کد خبر 6169277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha