۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

شهرک خورشیدی در اصفهان احداث می‌شود

شهرک خورشیدی در اصفهان احداث می‌شود

اصفهان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: طرح احداث شهرک خورشیدی و مدیریت مصرف برق در دستور کار استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود حقیقت صبح پنجشنبه در هشتمین جلسه کمیسیون صنعت استان اصفهان اظهار کرد: باتوجه به ناترازی حوزه انرژی به خصوص برق، باید به مدیریت تولید و مصرف برق بیشتر توجه شود و در این راستا طرح احداث شهرک خورشیدی و مدیریت تولید و عرضه برق در دستور کار استان است.

وی افزود: البته در بخش تقاضا همچنان در فصل تابستان و پیک مصرف دچار ناترازی هستیم و این در حالی است که برای مدیریت این مشکل باید زودتر و در فصل زمستان اندیشیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: این معادله قابل‌پیش‌بینی است و با بخشنامه و دستورالعمل خلق‌الساعه نمی‌توان مدیریت کرد؛ اما از اکنون باید برای دو ماه آینده برنامه‌ریزی کنیم.

حقیقت‌سرشت گفت: صنایع با بی‌ثباتی مخالف هستند و تنها انتظار آنها ثبات درشرایط ناترازی و نوسانات برق در صدور بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به موضوع اعتماد مردم اضافه کرد: انعقاد تفاهم‌نامه شهرک خورشیدی اکنون به‌طورجدی مطرح شده است؛ اما برای مدیریت مصرف برق باید لیست مصارف صنایع را در اختیارشان قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما برای دوماه باقی‌مانده تابستان مدیریت بهینه مصرف برق است.

کد خبر 6169733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      19 3
      این همه هزینه برای انرژی هسته ای شد غیر از تحریم و بدبختی هیچی نداشت اگر از روز اول سراغ انرژی پاک خورشیدی رفته بودیم بع جای تحریم کل کشور برق پاک داشت
    • DE ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۸
      7 1
      ناترازی فقط برای صنعت و صنعتگر است ؟ یک روز کم بود باید دو روز در هفته کارخانه های اصفهان تعطیل باشند ؟ ولی دلالان عزیز برق را هر طور میخواهند استفاده کنند ؟
    • سعیـد ــ اس IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      3 0
      اینهمه هزینه های سرسام آور برای اموری فوق‌العاده بی ارزش پرداخت شده است، دریغ از یک ریال هزینه منطقی برای رفاه مردم و پیشرفت صنعت و تولید مملکت...!!
    • محمود . ن IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      2 0
      یکی از طرح ها که بی تردید پر بازده و ماندنی و مورد نیاز کشور است بهره وری از کویر برای تولید برق است که قبلا مطرح گردید لیکن در اجرا کوتاهی شد
    • مهدی ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۹
      0 0
      سلام با توجه به الودگی های هوا و مزاحمت ناشی از اتوبوس های بین شهری و مزاحمت انبار داران ترمینال کاوه و ترافیک خیابان کاوه لطفا درخصوص جابجایی ترمینال به بیرون از شهر پیگیری کنید