۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۵۲

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی خبر داد؛

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های مرکزی تا پایان هفته جاری

تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های  مرکزی تا پایان هفته جاری

اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی از تغییر ساعت پایان کار ادارات و بانک‌های استان مرکزی تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی آل یاسین اظهار کرد: در پی پیش‌بینی افزایش بی‌سابقه دمای هوا و روند افزایشی مصرف برق در هفته پیش رو، در کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان مرکزی تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: ساعت پایان کار تمام دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و بیمه‌های استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) از روز شنبه ۳۰ تیرماه تا پنج‌شنبه ۴ مرداد ماه، ساعت ۱۱:۳۰ خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی گفت: فعالیت کلاس‌های تمام مؤسسات و آموزشگاه‌های زبان اعم از دولتی و غیردولتی و پایگاه اوقات فراغت تابستانی نیز تا ساعت ۱۱:۳۰ است.

آل یاسین بیان کرد: فعالیت کارکنان شاغل در مراکز درمانی و بهداشتی استان با تشخیص مدیر واحد ذیربط است.

وی تاکید کرد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را اعمال کنند.

آل یاسین گفت: انتظار می‌رود عموم مشترکین برق، همراهی لازم را به‌منظور مدیریت مصرف انرژی به‌ویژه در ساعات پیک مصرف داشته باشند.

کد خبر 6170665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      3 0
      بابا قم که گرمدره یعنی چی خوب ی هفته همه جا رو تعطیل کنید چی میشه مگه
    • مجید DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
      4 4
      خدمت شما عرض کنم که ساعت ۱۱ درب بانک بسته میشه،ولی ما تا ساعت ۱۲ و نیم مشتری داریم و تا بخواهیم حساب را ببندیم میشه ساعت یک بعد از ظهر،لااقل ساعت ۱۰ و نیم اگر بسته بشه،فکر کنم یک ساعت میشه صرفه جویی کرد .
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 0
      پیشنهاد می گردد برای صرفه جویی در مصرف انرژی ساعات کاری را در مردادماه ۱۴۰۳تا ساعت ۱۲:۳٠ظهر قراردهید دقیقا بعد از نماز ظهر وعصر تمام کارکنان دولت در دستگاههای اجرایی به منزل مراجعت کنند وسیستمهای سرمایی خاموش ودستگاههای اجرایی راس ساعت ۱۳تعطیل شوند ودر صورت عدم اجرا وعدم تعطیل دستگاه اجرایی برخورد گ
    • امید ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۱
      2 0
      پس خوزستانی ها در این گرما باید چیکار کنن
    • GB ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      0 0
      کاش مسئولین خوزستان هم از شماها یادبگیرن گرمای بالای ۶۰ درجه همه استانها تعطیل میکنن جز خوزستان