۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸

کارگر تاکید کرد؛

پیاده سازی طرح‌های کلان امنیت فناوری در سازمان ثبت احوال

پیاده سازی طرح‌های کلان امنیت فناوری در سازمان ثبت احوال

رییس سازمان ثبت احوال، با اشاره به حراست و امنیت داده های موجود در پایگاه های ثبت احوال، گفت: اتقان اسناد هویتی، اولویت اصلی سازمان ثبت احوال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم کارگر افزود: اسناد هویتی ثبت احوال به عنوان شاخص‌ترین سند احراز هویت ایرانیان محسوب و کارکنان سازمان به عنوان امین مردم وظیفه حفاظت و حراست از این اطلاعات را بر عهده دارند.

وی با تاکید بر دقت در حراست از اسناد و انجام اقدامات لازم و شاخص در حوزه حفاظت از اسناد هویتی بیان داشت: حفاظت و حراست از اطلاعات و اسناد هویتی باید با حساسیت و دقت صورت گیرد زیرا این امر از تشکیک در اطلاعات ثبت احوال جلوگیری می‌کند.

کارگر بیان داشت: پایش اسناد به منظور پالایش پایگاه سازمان ثبت احوال کشور و تعیین تکلیف اسناد در راستای اتقان بیشتر اسناد هویتی موجب افزایش اعتماد عمومی به سازمان و ارتقا جایگاه سازمان ثبت احوال خواهد شد.

رئیس سازمان ثبت احوال تصریح کرد: با توجه به اطلاعات مهم و حیاتی و زیرساختی موجود در سازمان ثبت احوال و در راستای ارتقا امنیت بانک‌های اطلاعاتی و داده‌های هویتی اقدامات مهمی نسبت به توسعه زیرساخت‌ها و سیاست‌های امنیتی فناوری اطلاعات و حفاظت از داده‌های هویتی و پیاده سازی طرح‌های کلان امنیت فناوری در سازمان ثبت احوال کشور صورت گرفته است.

کد خبر 6172092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha