۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۲

آغاز ثبت‌نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی پژوهشی حوزه علمیه خراسان

آغاز ثبت‌نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی پژوهشی حوزه علمیه خراسان

مسئول اداره ترویج و گسترش پژوهش حوزه علمیه خراسان گفت: ثبت‌نام متقاضیان تدریس دروس مهارتی پژوهشی حوزه علمیه خراسان آغاز شده و تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام مهدی عباسی اظهار کرد: مدیریت پژوهش و توسعه علمی هرساله اقدام به شناسایی و جذب اساتید مهارت‌های پژوهشی برای تدریس در مدارس علمیه خراسان به‌صورت حق‌التدریس می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط اعطای مجوز تدریس همان شرایط مندرج در صفحه دوم «دفترچه راهنمای متقاضیان مجوز تدریس» است، افزود: دفترچه راهنمای متقاضیان مجوز تدریس در قسمت درخواست مجوز تدریس قرار داده شده است.

حجت‌الاسلام عباسی شرایط تخصصی اساتید متقاضی تدریس دروس مهارتی سطح ۲ و ۳ را این‌گونه تشریح کرد و گفت: از جمله شرایط تخصصی داشتن سابقه تدریس در سطح ۱، داشتن اتمام کتبی و شفاهی پایه ۱۰ و یا کارشناسی‌ارشد، دارابودن اثر علمی (کتاب یا مقاله علمی مورد تأیید)، توانمندی مهارتی و پژوهشی است که متقاضیان هنگام ثبت‌نام باید رزومه علمی خود را ارسال کنند.

وی در خصوص مراحل گزینش اساتید گفت: متقاضیان تدریس پس از ثبت‌نام در سایت حوزه باید در دوره دانش‌افزایی شرکت کرده و بعد از دوره آزمون ارزیابی علمی گرفته خواهد شد و برای قبول‌شدگان در آزمون بعد از طی مراحل اداری مجوز تدریس درس مورد نظر صادر خواهد شد.

مسئول اداره ترویج و گسترش پژوهش با بیان اینکه اعطای مجوز تدریس در سطح یک (دروس روش تحقیق) بعد از درخواست مدرسه خواهد بود اظهار کرد: متقاضیان تدریس دروس پژوهشی سطح ۲ (پژوهش و حوزه، مهارت کنفرانس، آشنایی با فن ویرایش، روش نقد) و سطح ۳ (مهارت مناظره و مغالطه، مهارت ترجمه، پژوهش‌های میدانی) برای درخواست مجوز تدریس باید به «پرتال طلبه، بخش آموزش، قسمت درخواست مجوز تدریس» مراجعه و بعد از مطالعه شرایط درخواست مجوز تدریس، درخواست خود را ثبت کنند.

وی در پایان افزود: این مرحله از شناسایی و جذب اساتید با همکاری واحد پژوهش مدارس علمیه منتخب اجرا خواهد شد و زمان و مکان هر دوره برای متقاضی آن دوره طی پیامک ارسال خواهد شد.علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۲۰۰۸۱۶۶ تماس‌گرفتن و یا به شناسه pajouheshkh@ در ایتا پیام بدهند.

کد خبر 6172485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha