۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱

مدیر حج و زیارت گلستان خبرداد؛

ثبت نام بیش از ۳۰۰۰ گلستانی برای اربعین حسینی

ثبت نام بیش از ۳۰۰۰ گلستانی برای اربعین حسینی

گرگان- مدیر حج و زیارت گلستان گفت: تا کنون سه هزار و ۷۰۰ گلستانی برای اربعین حسینی ثبت نام کرده اند.

سید علی میرقاسم پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: ثبت نام ستاد اربعین از نخستین روز ماه محرم آغاز شده و تا کنون سه هزار و ۷۰۰ نفر از گلستان به سامانه سماح مراجعه و کار ثبت نام خود را انجام دادند.

وی افزود: افرادی که قصد تشرف به زیارت اربعین را دارند حتماً به سامانه اینترنتی سماح مراجعه کنند و نسبت به ثبت نام خود و دیگر اعضا خانواده و یا همراهان خود اقدام کنند.

مدیر حج و زیارت گلستان گفت: افرادی که برای ثبت نام می‌خواهند اقدام کنند حتماً توجه داشته باشند که گذر نامه آنها باید ۶ ماه اعتبار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر فرد ایرانی می‌تواند با خود ۲۰۰ هزار دینار حمل کند، افزود: زائران اربعین حسینی می‌توانند با مراجعه به بانک‌هایی چون ملی، سپه، ملت، پست بانک و تجارت مبلغ ارزی را دریافت کنند.

میرقاسم پور اظهار کرد: با توجه به اینکه بانک پست بانک در تمامی روستاهای استان شعبه دارد جمعیت روستایی می‌تواند به همان شعب پست بانک‌های روستای خود مراجعه کنند و ارز مورد نیاز خود تحویل بگیرند.

وی با اشاره به اینکه زائران می‌توانند از مرز هوایی و زمینی به عراق مشرف شوند، یادآور شد: زائرانی که می‌خواهند از خدمات سفر اربعین حسینی بهره مند شوند حتماً باید از طریق سامانه سماح اقدام به سفر کنند.

کد خبر 6173348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha