صهیونیستها از جنگ به ستوه آمده‌اند؛

تظاهرات گسترده در «حیفا»ضد نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

تظاهرات گسترده در «حیفا»ضد نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت

همزمان با آغاز سخنرانی بنیامین نتانیاهو در مجلس نمایندگان آمریکا، هزاران شهرک نشین خشمگین با برگزاری تظاهراتی در شهر اشغالی حیفا خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هزاران نفر در مناطق مختلف اراضی اشغالی علیه نتانیاهو تظاهرات برگزار کرده و خواستار انجام سریع توافق با حماس شدند.

پایگاه خبری الجزیره شامگاه امروز چهارشنبه گزارش داد که در آستانه سخنرانی بنیامین نتانیاهو در کنگره آمریکا هزاران صهیونیست در حیفا هم در حمایت از مبادله اسرا تظاهرات کردند.

منابع عبری زبان اعلام کردند که شهرک‌نشینان خشمگین قبل از آغاز سخنرانی نتانیاهو در مجلس نمایندگان آمریکا، تظاهراتی را در شهر حیفا برگزار کرده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

از سوی دیگر، تصاویر و ویدئوهای ارسالی از واشنگتن حاکیست که در پی سفر اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا و سخنرانی وی در کنگره، هزاران نفر از حامیان فلسطین مقابل کنگره آمریکا با آغاز سخنرانی نتانیاهو گرد آمده‌اند و خواستار پیگرد نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی هستند.

منابع فلسطینی گزارش می‌دهند که تظاهرکنندگان سعی کردند با عبور از موانع و ایست و بازرسی به محل سخنرانی بنیامین نتانیاهو در ساختمان کنگره نزدیک شوند که با سرکوب پلیس حفاظت ساختمان مجلس نمایندگان آمریکا با مواجه شدند.

کد خبر 6175983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha