۵ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵

واکنش کرملین به اقدام ضدروسی جدید اروپا

واکنش کرملین به اقدام ضدروسی جدید اروپا

کاخ کرملین به اقدام جدید کمیسیون اروپا در تحویل یک میلیارد و پانصد میلیون یورو از سود دارایی‌های بلوکه‌شده روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، اقدام جدید کمیسیون اروپا در تحویل یک میلیارد و پانصد میلیون یورو از سود دارایی‌های بلوکه‌شده روسیه به اوکراین واکنش کاخ کرملین را در پی داشت.

کاخ کرملین با صدور بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد: تصمیم اتحادیه اروپا در تخصیص برخی اموال از سود سرمایه‌های روسیه به کی‌یف جهت خرید تسلیحات، تصمیمی غیرقانونی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: در دوره ترامپ ایالات متحده مسابقه تحریم روسیه را آغاز کرد، به همین دلیل او با دیگر اشخاص برای ما تفاوت چندانی ندارد.

کاخ کرملین با اشاره به بی‌تاثیربودن تحریم‌ها و اقدامات غرب علیه روسیه تاکید کرد: شاخص‌های توسعه اقتصادی صنایع و رشد تولید ناخالص داخلی در روسیه بسیار مثبت هستند.

کد خبر 6176973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      0 0
      روابط تجاری وراه های دریایی به سر گردنه تبدیل می شود هرکه هرجا هرچه را ضبط و توقیف می کند، غرب بیشتر به دریا نیاز دارد، غرب آسیب جدی میبینند در این جنگ که بنا کردند،،،
    • یک آدم عاقل ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۵
      0 0
      دوران غربی‌ها بااگاه شدن کشورها بسرامده امریکا وهمرداهانش ااشرارزورگیرندوپیش قراولشون صهیونها ی کودک کش بهمراهی انگل لیس وآمریکا گردست ازشرارت نکشند خداتنبیه سخت دردنیا واخرتشو میکند