۶ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۲

در حسینیه امام خمینی (ره)؛

مراسم تنفیذ چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا برگزار می‌شود

مراسم تنفیذ چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فردا برگزار می‌شود

مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری آقای مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب از جانب رهبر انقلاب اسلامی، فردا ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره‌ی ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌کار رسمی رئیس جمهور منتخب، یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی، توسط ولی‌فقیه تنفیذ می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و ایراد سخن توسط آقای مسعود پزشکیان، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

بیش از ۲۵۰۰ نفر از مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و سفرای کشورهای خارجی مقیم در تهران در این مراسم حضور خواهند داشت.

مراسم تنفیذ چهاردهم از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۷ مرداد به‌صورت زنده و مستقیم از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

کد خبر 6177388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha