گزارش رسانه‌های عراقی درباره دو پیام غیرمستقیم واشنگتن به تهران

گزارش رسانه‌های عراقی درباره دو پیام غیرمستقیم واشنگتن به تهران

منابع عراقی از دو پیام غیر مستقیم واشنگتن به تهران خبر داده و مدعی شدند که این پیام‌ها در زمینه احتمال وقوع جنگ میان حزب الله و رژیم صهیونیستی بوده است.

به گزارش خبر گزاری مهر به نقل از وبگاه بغداد الیوم، منابع آگاه عراقی امروز سه‌شنبه مدعی شدند که آمریکا به خوبی متوجه خطرات درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی است، چرا که این درگیری‌ها با توجه به زرادخانه عظیم موشکی حزب الله و حمایت‌های عراق، سوریه، یمن و ایران ، تبدیل به جنگی گسترده و همه جانبه خواهد شد.

همچنین بنابر ادعای این منابع، آمریکا با میانجی‌گری مقامات عراقی در ۴۸ ساعت گذشته ، دو نامه با مضمون مخالفت خود با این درگیری‌ها به ایران فرستاده و تصریح کرده است که اگر جنگی صورت گیرد، آمریکا ملزم به حمایت از تل‌آویو خواهد بود و مجبور به دخالت در جنگ می شود.

این منابع در ادامه ادعا کردند که آمریکا در شرایط فعلی نگران جنگ احتمالی میان لبنان و رژیم صهیونیستی است و سعی دارد به واسطه طرف‌هایی که روابط نزدیکی با تهران دارند، میزان خطرناک بودن شرایط کنونی را انتقال دهد.

کد خبر 6181031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عباس ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
      0 0
      اگر کشورهای مسلمان و عربی منطقه به امریکا و غرب اعلام کنند در صورت حمایت از اسراییل هم فروش نفت و تجارت و هم ارتباط دیپلماتیک با آنها قطع میشود در ای صورت وجود اعلام حمایت از اسراییل را نداشتند
    • NP IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۱
      0 0
      چه دخالت همچین آمریکا میگه باید دخالت کنم که انگار که هرگز هم نکرده!! این رژیم موجودیت این رژیم جعلی متعلق به خودش نیست!؟ در حقیقت رژیم جعلی متعلق به خودشه که با موجودیت این رژیم همه جا آشوب اشغال گری نسل کشی به راه انداخته . این مزخرفات هم به بقیه تحویل نده فقط خودشه که مزخرفات خودشو باور می کنه
      • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
        0 0
        منظور جنگیدن است. نه سلاح دادن. سلاح که میدهد. بزرگوار همراهی وجنگیدن منظوراست