۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

با حضور وزیر علوم؛

جلسه هم‌اندیشی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد

جلسه هم‌اندیشی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد

وزیر علوم در جلسه هم‌اندیشی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان گفت: نقش اصلی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان جریان سازی علمی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، جلسه هم اندیشی اعضای شورای سیاست‌گذاری هشتمین دوره از جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با حضور دکتر زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تعدادی از ارکان و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.

زلفی گل در این نشست ضمن تقدیر از برگزاری چنین جشنواره‌هایی در جهت حمایت از جوانان، مسیر جشنواره را مسیر رو به رشدی عنوان کرد و افزود: نقش اصلی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان جریان سازی علمی است.

وزیر علوم با اشاره به این که جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان یکی از رویدادهای اصلی هفته پژوهش و فناوری وزارت علوم است ادامه داد: با توجه به پشتوانه علمی محکم این جشنواره، امید است با اهتمام خیرخواهانه در این جشنواره بیش از پیش شاهد پیشرفت در حوزه علم و فناوری در کشور باشیم.

در این جلسه ابراهیم جمیلی؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره نیز به آمار رتبه علمی ایران در جهان اشاره کرد و خواستار ارائه پیشنهادات در راستای بهبود فعالیت‌های علمی جشنواره و همچنین بهبود فضای علم در کشور شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با اشاره به اینکه تلاش این جشنواره همچنان در جهت حمایت از جوانان این سرزمین در حوزه علوم پایه پابرجا خواهد بود افزود: توسعه فعالیت‌های علمی در حوزه علوم پایه با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی سرعت خواهد گرفت.

در جلسه شورای سیاست گذاری هشتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که در راستای همفکری و هم اندیشی در خصوص توسعه فعالیت‌های علمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار شد و روسای دانشگاه‌های مطرح کشور، مدیران، اعضا هیات علمی دانشگاه‌ها حضور داشتند، گزارش هفت دوره فعالیت جشنواره و رویدادهای ملی و بین المللی و فعالیت‌های ترویجی که در مناطق مختلف کشور برگزار شده است ارائه شد و هریک از اعضا نظرات خود را اعلام کردند.

کد خبر 6181790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha