۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳

مدیرامور اراضی استان بوشهر:

دوره آموزشی طراحی و یکپارچه سازی اراضی در استان بوشهر برگزار شد

دوره آموزشی طراحی و یکپارچه سازی اراضی در استان بوشهر برگزار شد

بوشهر- مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر از برگزاری دوره آموزشی طراحی، تجمیع و یکپارچه سازی اراضی برای نیروهای بخش امور اراضی استان و شهرستان‌های تابعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه نیروی انسانی مهمترین منبع هر سازمان است باید به آموزش و افزایش دانش و توانمند سازی آنان برای اداره امور ابلاغی توجه کافی و لازم را داشت و نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کرد.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر با اشاره به مزایای تجمیع و یکپارچگی اراضی تصریح کرد: تجمیع و یکپارچه سازی دارای مزایای بسیار زیادی از جمله افزایش بهره وری اراضی، تسهیل استفاده از ماشین آلات و تجهیز شبکه‌های آبیاری، افزایش سطح زیر کشت و در نتیجه افزایش عملکرد در واحد سطح و کاهش قطعات کمتر از حد نصاب است.

مشایخی افزود: در این دوره آموزشی قوانین مربوط به قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاورزی، بخشنامه ابلاغی مرتبط از سازمان امور اراضی کشور با محتوای وظایف سازمان‌ها و ادارات مربوطه در زمینه اجرایی شدن تجمیع و یکپارچه سازی، نحوه تنظیم مصوبات، فرآیند اجرایی شدن طرح و از همه مهم‌تر برگزاری دوره آموزشی ویژه کشاورزان و مالکین اراضی در جهت تشویق به درخواست تجمیع و یکپارچه سازی به صورت منظم با استفاده از ظرفیت مراکز خدمات کشاورزی اشاره شد.

وی گفت: روند برگزاری دوره آموزشی باید ادامه دار باشد چرا که موجب ارتقای سطح علمی همکاران در حوزه کاری مربوطه می‌شود.

کد خبر 6181826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha