۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۰

رییس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری:

ویروس فساد مسری و خطرناک است

ویروس فساد مسری و خطرناک است

شهرکرد-رییس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: ویروس فساد ویروس مسری و خطرناک است و باید جلو آن را گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله کریمی با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه، بیان کرد: این حادثه کام‌مان را تلخ و سوگوار کرد، امام راحل فرمودند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود که این سخن را در جریان هفتم تیرماه بعد از شهادت شهید بهشتی اعلام کردند.

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توفیق خدمت گزاری در این استان به بنده داده شده است اظهار کرد: خدمت گزاری به مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری افتخاری بسیار بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون دوره‌های مختلفی را در بحث نیروهای مسلح سپری کرده‌ام تصریح کرد: بنده توفیق خدمت گزاری در استان‌های بوشهر، اصفهان، کاشان و تهران را داشته‌ام، در واقع در استان‌هایی با کثرت نیروهای نظامی و پرونده‌های سنگین و پیچیده‌ای را تجربه کرده‌ام و امروز در اختیار این استان هستم و امیدوارم قدم خوبی را برای مردم بتوانم بردارم.

کریمی به بحث پیشگری از وقوع جرم اشاره کرد و گفت: اخرین اقدام مثبت و ارزشمند همایش ملی پیشگیری از وقوع جرم بوده که در سازمان قضائی نیروهای مسلح و با تدابیر حکیمانه مدیریت صحیح سازمان قضائی نیروهای مسلح در سطح ملی برگزار شد.

وی اذعان داشت: همه فرماندهان درجه یک کشور در این همایش شرکت داشتند و نتایج خوبی در پیش داشت و این مأموریت همچنان ادامه دارد.

کریمی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در بحث پیشگیری تاکید دارند و می‌فرمایند بسترهای وقوع جرم را شناسایی کنید و پیشگیری علمی انجام دهید که در ادامه مباحث رهبری این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

وی با اذعان بر اینکه ویروس فساد ویروس مسری و خطرناک است گفت: اگر مرتکب ویروس شدیم راه ان قطع کردن ان دست است، در سند تحول قضائی تمام این موارد مورد تاکید است.

کریمی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس‌های اگاه سازی، بازدید از مراکز نظامی، دیدار چهره به چهره و نشست‌های قضائی و جلسات مدون از برنامه‌های در دستور کار بنده می‌باشد.

وی اذعان داشت: در سازمان قضائی نیروی مسلح اصولی حاکم است و آن حفظ شأن نیروهای مسلح می‌باشد، اقتدار نیروهای مسلح باید حفظ شود تا در مقابل دشمن بتوانند قد علم کنند.

کریمی یادآور شد: حق الناس خط قرمز ما می‌باشد و نباید در این زمینه خطایی وجود داشته باشد، نیروهای مسلح از پاک‌ترین نیروها است و در این زمینه مشکلی را نداریم و نخواهیم داشت.

کد خبر 6182012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha