۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار خبر داد؛

انجام بیش از ۱۵ هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار

انجام بیش از ۱۵ هزار خدمات دندانپزشکی در بیجار

سنندج_مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار، از افزایش قابل توجه خدمات دندانپزشکی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳ هزار و ۵۸۵ خدمات دندانپزشکی در این شهرستان انجام شده است.

سارا اهوان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص خدمات دندانپزشکی شهرستان بیجار اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تا خرداد ماه ۱۴۰۳ در سیمای سلامت شهرستان بیجار ۱۳ هزار و ۵۸۵ خدمت دندانپزشکی انجام شده است.

وی افزود: این خدمات شامل ۲ هزار و ۸۸۵ مورد فلوراید تراپی برای شهر و روستا، ۱۹۴ مورد فیشورسیلانت، ۸۸ مورد جرم‌گیری، ۹ هزار و ۹۸۰ مورد کشیدن دندان، ۵۵ مورد پالپوتومی و ۳۸۳ مورد ترمیم دندان در شهرستان بیجار بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بیجار با اشاره به این آمارها، افزود: این دستاورد قابل توجه، نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در حوزه دندانپزشکی و همچنین همکاری مردم در مراجعه به مراکز خدمات جامع سلامت است.

وی بیان کرد: همچنین افزایش تعداد خدمات دندانپزشکی، نشان از بهبود دسترسی مردم به خدمات بهداشتی و ارتقای سطح سلامت دهان و دندان در شهرستان بیجار دارد.

اهوان بر اهمیت پیشگیری از بیماری‌های دهان و دندان تاکید کرد و گفت: با انجام اقداماتی همچون فلوراید تراپی و ترمیم به موقع دندان‌ها، می‌توان از بروز بسیاری از مشکلات دهان و دندان جلوگیری کرد.

کد خبر 6182037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha