۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

عامری خبر داد؛

انتشار دومین آمارنامه تجهیزات پزشکی

انتشار دومین آمارنامه تجهیزات پزشکی

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از انتشار آمارنامه تجهیزات پزشکی برای دومین سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق عامری اظهار کرد: اطلاعات موجود در آمارنامه تجهیزات پزشکی فصل جدیدی برای فعالان و ذی نفعان این حوزه تلقی می‌شود و افرادی که به دنبال سرمایه گذاری و فعالیت در این حوزه هستند می‌توانند با دسترسی به اطلاعات آن، راه هموارتری را طی کنند.

وی با اشاره به اینکه دسترسی به آمار رسمی تجهیزات پزشکی به تحقق شعار سال در راستای «جهش تولید با مشارکت مردم» کمک می‌کند، عنوان کرد: انتشار این اطلاعات در دومین سال پیاپی به منظور شفافیت و تحقق ایجاد اتاق شیشه‌ای در حوزه تجهیزات پزشکی بوده است.

معاون فنی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو تصریح کرد: آمارنامه دارویی نقشه راهی برای برنامه ریزی و تأمین اقلام مورد نیاز این حوزه توسط ذی نفعان بوده و علاوه بر اطلاعات آمارنامه سال ۱۴۰۱، دارای اطلاعاتی از جمله «نوع تأمین ارز» برای اقلام مختلف است؛ بر این اساس میزان نیاز ارزی کشور به انواع ارز ترجیحی (۴۲۰۰ تومانی و ۲۸۵۰۰ تومانی) و ارز غیر ترجیحی (ارز تالار دوم) به تفکیک اقلام مشخص می‌شود.

به گفته وی، آمارنامه تجهیزات پزشکی سال ۱۴۰۲ که از طریق پنجره شفافیت سازمان غذا و دارو (publicbi.fda.gov.ir) و به صورت مستقیم (با نام کاربری عمومی Publicuser و رمز عبور Public@12345) در دسترس است.

کد خبر 6182046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha