۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۹

ناظمی اردکانی:

خط سرخ شهادت برای رهایی قدس ادامه دارد

خط سرخ شهادت برای رهایی قدس ادامه دارد

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نوشت: خط سرخ شهادت برای رهایی قدس شریف همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، جامعه اسلامی مدیران در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی مقاومت فلسطین (حماس) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: او از جمله رهبران فلسطینی بود که در بین همه فلسطینی‌ها نه تنها درغزه بلکه در تمامی سرزمین‌های اشغالی در اردوگاها و سایر نقاط جهان فلسطینیان از عمق وجود او را دوست داشتند و محبوبیت ویژه و فراموش ناشدنی داشت.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسمه تعالی

شهادت «هنیه» فرمانده بزرگ جبهه مقاومت، همه آزادگان جهان را در بهت و اندوهی سهمگین فرو برد.

او که همه عمرش را در مجاهدت و مبارزه شرافتمندانه، برای رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری نمود و فرزندان ونوه هایش در این مسیر به شهادت رسیدند، در حقیقت نماد مقاومت بود.

او از جمله رهبران فلسطینی بود که در بین همه فلسطینی‌ها نه تنها درغزه بلکه در تمامی سرزمین‌های اشغالی در اردوگاها و سایر نقاط جهان فلسطینیان از عمق وجود او را دوست داشتند و محبوبیت ویژه و فراموش ناشدنی داشت.

بدیهی است که آمریکا و باند جنایتکار اسرائیلی نخواهند توانست از عواقب چنین جنایت هولناکی بگریزند.

اما ننگ است بر همه دولت‌ها و جامعه جهانی که چنین جنایاتی را جلوی چشم خود می‌بینند و سکوت اختیار می‌کنند.

به طور قطع و یقین رژیم سفاک و جنایتکار صهیونیستی پاسخ محکمی از سوی جمهوری اسلامی ایران جبهه مقاومت و ملت‌های آزاده جهان دریافت خواهد کرد و تاوان این جنایت سنگین را باید دیر یا زود پس بدهد.

جامعه اسلامی مدیران، شهادت این فرمانده بزرگ ومخلص، همرزم شهیدعزیز سپهبد سلیمانی را به همه مجاهدان و آزادگان جهان، مردم مظلوم فلسطین، تسلیت می‌گوید و معتقد است که خط سرخ شهادت برای رهایی قدس شریف که بالغ بر ۷۰ سال در چنگال خونین گرگ‌های اسرائیلی در اسارت و اشغال است همچنان ادامه دارد.

اما از طرفی می‌بایستی هزینه‌های چنین ترورها و جنایاتی که روی جنایتکاران تاریخ بشریت را سفید کرده است آنقدر بالا برد تا تکرار آن را ناممکن ساخت.

محمد ناظمی اردکانی

دبیرکل جامعه اسلامی مدیران

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر 6182084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha