۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

امدادرسانی به ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک ون واژگون شد

امدادرسانی به ۴ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک ون واژگون شد

سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از امدادرسانی به چهار حادثه رانندگی در استان خبر داد و گفت: این حوادث ۱۷ مصدوم بر جا گذاشته است.

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه طی روز چهارشنبه چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رخ داده است، گفت: این حوادث در مجموع ۱۷ مصدوم بر جای گذاشت.

حسین درخشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه امدادگران روز چهارشنبه به چهار حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان رسیدگی کردند، ابراز داشت: این حوادث در مجموع باعث مصدومیت ۱۷ نفر شده است.

وی بابیان اینکه در مهمترین حادثه یک ون حاوی ۱۵ سرنشین مقابل دهیاری حسین آباد کالپوش واژگون شد، افزود: این حادثه هفت مصدوم بر جای گذاشت که پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در حادثه دیگری ساینا و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۹۹ محور آزادشهر_ شاهرود با یکدیگر برخورد کردند، ابراز داشت: این حادثه شش مصدوم بر جای گذاشت.

درخشان از واژگونی پراید در محور سمنان_دامغان خبر داد و تصریح کرد: این حادثه نیز مصدومیت سه نفر را رقم زد.

وی با بیان اینکه یک موتورسیکلت نیز کیلومتر پنج محور فولاد محله_ شهمیرزاد واژگون شد، افزود: راکب مصدوم امداد رسانی و به مراکز درمانی انتقال یافت.

کد خبر 6182165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha