۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۴

سردار شرفی خبر داد؛

آمادگی مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع)

آمادگی مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع)

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا از آمادگی مرز تمرچین برای زائران اربعین حسینی (ع) خبر داد و گفت: هیچ مشکلی برای تأمین امنیت زائران اربعین نداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: با توجه به پیش رو بودن اربعین سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، توفیق شد در مرز تمرچین حضور پیدا کنیم و وضعیت این پایانه مرزی را به صورت میدانی مورد بازدید و بررسی قرار دهیم.

وی افزود: شرایط آب و هوایی معتدل و زیرساخت‌های ایجاد شده در مرز تمرچین، سبب شده تا به گذرگاهی مناسب برای اعزام زائران تبدیل شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا در ادامه تصریح کرد: برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی با اجرای دستورالعمل اربعین حسینی (ع) با هماهنگی‌های انتظامی استان آذربایجان غربی با تمامی واحدهای درون و برون سازمانی صورت گرفته شده که کاملاً مشهود است.

فرمانده قرارگاه اربعین افزود: ان شاء الله این زحمات و تلاش‌های همکارانم در انتظامی را سالار شهیدان در دفتر عزادارانش ثبت کرده و همگی مورد تفضل ایشان قرار بگیریم.

سردار شرفی در پایان تاکید کرد: هیچ مشکلی برای تأمین امنیت زائران اربعین نداریم و تلاش می‌کنیم خدمات ارائه شده به آنها گسترده‌تر و با کیفیت تر از سال‌های گذشته باشد.

کد خبر 6182267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha