۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۵

پیام تسلیت معاون اول قوه قضاییه به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

پیام تسلیت معاون اول قوه قضاییه به مناسبت شهادت اسماعیل هنیه

معاون اول قوه‏‬ قضاییه شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی معاون اول قوه‏‬ قضائیه شهادت مجاهد نستوه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) ملت‌های بزرگ و سرافراز ایران و فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام و المسلمین خلیلی به شرح زیر است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»
شهادت برادرمبارز و مجاهدخستگی ناپذیر و پرتلاش عرصه مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی‌که تمام عمر پربرکت خود را وقف حمایت و دفاع از آرمان مردم مظلوم فلسطین نمود، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

بی تردید مجاهدان راه اسلام و آزادی ملت بزرگ فلسطین، منسجم‌تر، مقتدرتر و شجاع‌تر از گذشته به راه خود درجهت مقابله با غده سرطانی اسرائیل و آزادی قدس شریف گام بر خواهند داشت و این فداکاری‌ها و ایثارگری‌ها راه بزرگ و ارزشمند مقاومت را تقویت خواهد کرد و هیچ عاملی نمی‌تواند بر اراده پولادین فرماندهان و رزمندگان اسلام خدشه وارد نماید.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله را به ملت‌های شجاع و آزاده ایران و فلسطین، جنبش حماس و به ویژه به جوانان فداکار و سرافراز مبارز فلسطینی و نیز به خاندان مکرم این شهید عزیز تسلیت میگویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان جبهه مقاومت را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

حمزه خلیلی
معاون اول قوه قضائیه

کد خبر 6182382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha