۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۰۲

شامگاه چهارشنبه رخ داد؛

تجمع مردم اردبیل در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

تجمع مردم اردبیل در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

اردبیل_ مردم حسینی و شهیدپرور اردبیل در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه تجمع باشکوهی را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این تجمع که شامگاه چهارشنبه در محل مهدیه اردبیل برگزار شد، اردبیلی‌ها با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا اقدام شنیع صهیونیسم خبیث را در ترور رئیس دفتر سیاسی حماس محکوم و خواستار پاسخ کوبنده کشورمان به میهمان‌کشی سفاکانه شدند.

در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، اظهار کرد: حرکت ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور شهید اسماعیل هنیه از رهبران حماس نشان از درماندگی این رژیم جعلی و غاصب است که در ۱۰ ماه اخیر زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه و فلسطین را به کام مرگ فرستاده‌اند.

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده خاطرنشان کرد: برای آزادی قدس شریف تنها راه علاج و چاره مقاومت در برابر زیاده‌خواهی رژیم صهیونیستی است تا آمال و آرزوهای سران این رژیم کودک‌کش به تاراج برود.

وی گفت: سران رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند تا با ترور در لبنان، ایران و سوریه بر شکست‌ها و ناکامی‌های خود سرپوش بگذارد و از این شرایط سخت فرار کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با محکومیت ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه افزود: این اقدام حرکتی بزدلانه برای شکستن جبهه مقاومت است اما آزادیخواهان دنیا اجازه نخواهند داد تا راه مقاومت بسته شده و یا این مسیر به انحراف برود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده بیان کرد: با تدابیر مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح پاسخی کوبنده به این حرکت ناجوانمردانه داده خواهد شد تا شاهد تکرار چنین رویدادهای تلخ و ناگوار نباشیم.

در این تجمع که به صورت خودجوش و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، شرکت کنندگان خواستار پاسخ دندان‌شکن جمهوری اسلامی ایران به یاوه‌گویی‌های صهیونیسم جهانی شدند.

کد خبر 6182759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha