۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۰:۴۲

معاون اجرایی رییس جمهور:

مقتدرانه پای حمایت از جبهه مقاومت می‌ایستیم

مقتدرانه پای حمایت از جبهه مقاومت می‌ایستیم

بوشهر- معاون اجرایی رییس جمهور گفت: ما در حمایت از جبهه مقاومت با لکنت صحبت نمی‌کنیم بلکه مومنانه و مقتدرانه پای این حمایت می‌ایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری چهارشنبه شب در مراسم گرامیداشت شهید اسماعیل هنیه در مسجد توحید بوشهر اظهار داشت: هر چه منطقه را مرور می‌کنیم می‌بینیم که با سردمداری ملت بزرگ ایران و به لطف الهی روز به روز بر عزت و اقتدار محور مقاومت افزوده شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: در مقابل نیز وضعیت غرب را می‌توان دید که در قلب اروپا و در کشورهای مختلف تظاهرات گسترده در حمایت از غزه برگزار می‌شود و گفتمان اسلام راه خود را پیدا کرده است.

وی بیان کرد: می‌بینیم که در دهه محرم به پاسداشت این دهه و گرامیداشت حضرت سید الشهدا برگزار می‌شود که برگزاری اینگونه مراسم‌ها با شور و عظمت در کشورهای اروپایی غیر قابل باور بود ولی امروز به لطف خدا این خیر کثیر و جریان پررونق دینی راه خود را باز کرده و دل‌های آماده مردم را از اقصی نقاط جهان به سمت خود جذب می‌کند.

وی گفت: مبنای محاسبات دشمنان اشتباه است و با خیال خود تصور می‌کنند که می‌توان با این گونه رفتارها عمر خود را طولانی‌تر کنند اما این روش نتیجه‌ای جر نابودی زودهنگام رژیم صهیونیستی به دنبال نخواهد داشت و ما به وعده‌های خداوند ایمان داریم و فرمایشات رهبری را با عمق جان به عنوان وعده‌های قابل تعمق و قطعی که ریشه در قرآن و آیات و روایات دارند می‌پذیریم.

منصوری گفت: رهبری در سال‌های گذشته فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ما یقین داریم که شمارش معکوس برای نابودی این رژیم آغازشده و روز به روز به مرگ قطعی خود نزدیک تر می‌شود.

وی گفت: وعده قطعی خداوند غلبه مستضعفین بر مستکبرین است و ما به این وعده الهی ایمان داریم و معتقدیم آنچه در آیات و روایات ذکر شده است سنت قطعی که حتماً محقق خواهد شد.

منصوری با گرامیداشت یاد همه شهدا انقلاب، دوران دفاع مقدس، حرم و امنیت، شهدای خدمت و جبهه مقاومت گفت: خون پاک شهدا ما و شهدای محور مقاومت گره گشا است و این گره گشایی را همیشه و در ادوار مختلف از پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، حماسه‌های دفاع از حرم و در عرصه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم، همین خون پاک شهدی خدمت را شاهد هستیم که چه گره‌های بزرگی از کشور ما باز خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهدا مایه خیر و برکت هستند و عنایت شهدا همیشه شامل حال ما بوده است و این امر مهم را در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی احساس کرده‌ایم.

منصوری ادامه داد: جمهوری اسلامی و محور مقاومت در چند دهه اخیر آماج ناجوانمردی‌ها، ترورها و اقدامات تخریبی بوده است و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی این گونه اتفاق‌ها را شاهد بوده‌ایم.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی ترورهای ناجوانمردانه آغاز و بسیاری از عناصر بزرگ انقلاب اسلامی که تنها متعلق به ایران اسلامی نبودند بلکه کسانی بودند که در منطقه و بین الملل می‌توانستند نقش ایفا کنند و هرکدام گنجی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شدند و ترور کردند و ما با از دست دادن آنها خسارت دیده‌ایم اما ین یک وجه موضوع است.

منصوری گفت: در سمت دیگر به برکت خون شهدا و با حضور مردم در پاسداشت خون این شهدا، جریانی مانند یک رودخانه و چشمه فوران حرکت می‌کند و اتفاق‌های بزرگی را رقم می‌زند.

وی گفت: چندسال اول انقلاب کشور را درگیر این مسائل کردند و بعد از آن ۸ سال جنگ تحمیلی و بعد از آن اتفاق‌های مختلف از اغتشاشات تا طراحی‌های مختلف دشمنان را شاهد بوده‌ایم.

منصوری با بیان اینکه جمهوری اسلامی عمود خیمه و محور مبارزه با صهیونیست‌ها و استکبار است، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند مواضع ما در برابر فلسطین صریح است و فلسطین و غزه را مسئله اول جهان اسلام می‌دانیم و محکم از آن دفاع می‌کنیم.

معاون اجرایی دولت سیزدهم گفت: ما در حمایت از جبهه مقاومت با لکنت صحبت نمی‌کنیم بلکه مومنانه و مقتدرانه پای حمایت از این جبهه می‌ایستیم و معتقدیم این حمایت‌ها به برکت الهی کارها را پیش خواهد برد و هر چه بتوانیم باید به پیشبرد اهداف جبهه مقاومت کمک کنیم.

کد خبر 6182765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha